به بهانه یوتیوبی شدن فوق‌ستاره پرتغالی؛ کریستیانو رونالدو و رکوردهای بی‌نظیرش!/ CR7 از منچستریونایتد و لیونل مسی هم بزرگ‌تر است!

به بهانه یوتیوبی شدن فوق‌ستاره پرتغالی؛ کریستیانو رونالدو و رکوردهای بی‌نظیرش!/ CR7 از منچستریونایتد و لیونل مسی هم بزرگ‌تر است!

به گزارش خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو هم از منچستریونایتد و هم از رقیب سرسختش لیونل مسی بزرگتر است؛ این موضوع را یوتیوب ثابت کرده. چند روز پیش بود که رونالدو تصمیم گرفت قدرت خود را در تولید محتوا در یوتیوب امتحان کند و بلافاصله ثابت کرد که یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین افراد روی کره زمین است.

کانال این بازیکن ۳۹ ساله در یوتیوب در کمتر از ۹۰ دقیقه از مرز ۱ میلیون سابسکرایب عبور کرد؛ رکوردی بی‌سابقه برای یوتیوب! از آن زمان تاکنون تعداد مشترکین کانال یوتیوب رونالدو مانند جت پرواز کرد و تنها یک روز از شروع کار کانال او گذشته بود که تعداد مشترکینش از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرد که این هم رکوردشکنی دیگری در یوتیوب بود. تعداد مشترکین کانال یوتیوب رونالدو تا همین لحظه از مرز ۳۰ میلیون مشترک گذشته (۳۹.۲ میلیون) و بی شک این رقم در روزهای آینده خیلی خیلی بالاتر هم خواهد رفت.

رونالدو در حال حاضر نسبت به تعدادی از مشهورترین و محبوب‌ترین افراد و باشگاه‌ها، مشترکین بیشتری در یوتیوب دارد. او از هر تیمی که در دوران حرفه‌ای خود برای آنها بازی کرده هم مشترکین بیشتری جذب کرده است. اسپورتینگ لیسبون (۳۲۲۰۰۰)، منچستریونایتد (۹.۳۱ میلیون)، رئال مادرید (۱۴.۹ میلیون) و یوونتوس (۸.۴۱ میلیون) همگی تعداد مشترکین کمتری نسبت به فوق‌ستاره پرتغالی دارند.

سر الکس فرگوسن زمانی گفته بود که «هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست»، اما انگار رونالدو ثابت کرده که مربی افسانه‌ای سابقش اشتباه می‌کند!

او اکنون حتی از پرطرفدارترین تیم فوتبال در یوتیوب که بارسلونا است و ۱۷.۹ میلیون سابسکرایب دارد نیز پیشی گرفته است. برنده ۵ توپ طلا همچنین تعداد مشترکین بیشتری نسبت به لیگ برتر (۷.۳۵ متر)، NFL (۱۳ میلیون) و UFC (۱۸.۶ میلیون) دارد. رونالدو همچنین از تعداد مشترکین بزرگ فیفا با ۲۱.۵ میلیون و NBA  با ۲۲ میلیون نیز پیشی گرفته است.

رونالدو از نظر بزرگان ورزشی، تام بردی (۴۷.۱ هزار نفر) و لیونل مسی (۲.۳۵ میلیون) را پشت سر گذاشته اما از نظر مشاهیر جهانی، هنوز راه زیادی در پیش دارد تا به تعداد مشترکین تیلور سوئیفت در یوتیوب برسد. این سوپراستار پاپ دارای ۵۹.۸ میلیون مشترک در یوتیوب است، البته رونالدو در مدت زمان خیلی کمی به نصف این تعداد رسیده و بعید نیست که به زودی از خواننده محبوب نیز پیشی بگیرد.

بیشترین تعداد مشترکین کانال یوتیوب در جهان متعلق به MrBeast است که ۳۱۱ میلیون مشترک دارد! یعنی اگر رونالدو بخواهد در فضای یوتیوب بی‌رقیب و برتر باشد، باید هرچه در توان دارد را ارائه بدهد.

فوق ستاره پرتغالی قصد دارد در کانال یوتیوبش برخی از جزئیات زندگی خودش و جورجینا رودریگس را فاش کند. بد نیست این را هم بدانید که رونالدو و جورجینا به تازگی دور از چشم رسانه‌ها با هم ازدواج کردند و رونالدو این زن زیبا را برای اولین بار «همسر» خطاب کرد. هواداران همچنین امیدوارند پشت صحنه‌های حضور او در النصر را هم در کانال یوتیوبش ببینند.

کریستیانو رونالدو عاشق رکوردشکنی‌ست و همانطور که خودش قبلا عنوان کرده بود: «من رکوردها را دنبال نمی‌کنم بلکه رکوردها به دنبال من می‌آیند!»

حالا به بهانه رکوردشکنی این اسطوره در یوتیوب، بد نیست تعدادی از رکوردهایی که CR7 در طول زندگی‌اش شکسته را با هم مرور کنیم:

  • این فوق‌ستاره ۸۹۸ گل رسمی برای باشگاه و کشورش (تا امروز) به ثمر رسانده و به بهترین گلزن تاریخ جهان تبدیل شده است.
  • رونالدو اولین گل خود را در جام جهانی ۲۰۰۶ در ۲۱ سالگی و آخرین گل خود را در ۳۷ سالگی در سال ۲۰۲۲ به ثمر رساند.
  • او رکورددار بیشترین بازی (۱۸۳) و گل (۱۴۰) در لیگ قهرمانان اروپا، و بیشترین حضور (۳۰) و گل (۱۴) در مسابقات قهرمانی اروپاست.
  • کریس با ۲۱۲ بازی ملی رکورددار بیشترین بازی‌های ملی در بین فوتبالیست‌های مرد است و همچنین با ۱۳۰ گل، رکورد بیشترین گل ملی را هم در اختیار دارد.
  • او با ۶۶ هت‌تریک در تمامی بازی‌های رسمی بیشترین تعداد هت‌تریک یک بازیکن فعال را به ثبت رسانده است. با هت‌تریک در برد ۵-۰ مقابل لوکزامبورگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۱، اولین بازیکنی شد که در فوتبال ملی مردان ۱۰ هت‌تریک کرد.
  • اعجوبه ۳۹ ساله پرتغالی دور از زمین فوتبال، با بیش از ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده، پرفالوئرترین فرد در اینستاگرام است. حتی رکورد بیشترین لایک در این پلتفرم نیز در اختیار رونالدو است و کامنت او برای تبریک به کیلیان امباپه بابت ورود به رئال مادرید در ماه ژوئن بیش از ۶ میلیون لایک دارد!

این فوق‌ستاره باید همواره ثابت کند که در هر کاری که به آن وارد می‌شود، بهترین است و قطعا در کانال یوتیوبش سورپرایزهای زیادی برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل