باز هم بی‌مهری به لواندوفسکی/ بارسلونا ۵ کاپیتان فصل جدیدش را معرفی کرد

باز هم بی‌مهری به لواندوفسکی/ بارسلونا ۵ کاپیتان فصل جدیدش را معرفی کرد

با جدایی سرژی روبرتو، مارک آندره تراشتگن عنوان کاپیتان اول بارسلونا را دریافت کرد. در حالی که رونالد آرائوخو، که فصل گذشته کاپیتان سوم بود، به عنوان کاپیتان دوم ارتقا یافت. فرنکی دی‌یونگ که فصل گذشته نیز در گروه کاپیتانی حضور داشت، کاپیتان سوم تیم خواهد بود.

بارسلونا پدری ۲۱ ساله را به عنوان کاپیتان چهارم انتخاب کرد. این بازیکن اسپانیایی به شدت خود را در دل هواداران جا کرده و انتصاب او به عنوان کاپیتان نشان از بلوغ و تاثیرگذاری او با وجود سن کمش دارد. گروه کاپیتانی تیم با انتخاب رافینیا به عنوان کاپیتان پنجم تکمیل می‌شود.

طبق قانون جدیدی که لالیگا در این فصل معرفی کرده، گفتگوهای درون زمین با داوران فقط به کاپیتان‌های تیم محدود می‌شود. این قانون مسئولیت قابل توجهی را بر عهده تراشتگن می‌گذارد اما با توجه به اینکه او در انتهای زمین درون دروازه قرار دارد، ممکن است مسئولیت به ترتیب بر دوش آرائوخو و دی‌یونگ باشد تا با داور مذاکره کنند، اگرچه هر دو در حال حاضر مصدوم هستند و از میادین به دورند.

با وجود اینکه روبرت لواندوفسکی یکی از باتجربه‌ترین و مطرح‌ترین بازیکنان بارسلونا است، برای دومین فصل متوالی عنوان کاپیتانی را دریافت نکرد. خیلی‌ها انتظار داشتند که این مهاجم لهستانی که کاپیتانی تیم ملی کشورش را نیز برعهده دارد، در گروه کاپیتانی بارسلونا قرار بگیرد، به خصوص پس از فصلی که نقش مهمی در خط حمله این تیم داشت، اما این اتفاق نیافتاد.

بیشتر بخوانید: انتقال قرضی پذیرفته شد/ بارسا به فکر فروش دائمی نیست

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل