بهترین خبر برای سرمربی پرسپولیس؛ وحید امیری آزاد شد!

بهترین خبر برای سرمربی پرسپولیس؛ وحید امیری آزاد شد!

به گزارش خبرورزشی، بی تردید بهترین خبر برای سرمربی تازه وارد پرسپولیس صادر شدن کارت ITC میلاد محمدی است. چرا که نه تنها میلاد می تواند در بازی با فولاد به میدان رفته و همان نقش دفاع چپی را بازی کند که در تمام دو هفته اخیر هواداران پرسپولیس در انتظارش بودند، بلکه آزاد شدن وحید امیری هم به همان میزان می تواند برای گاریدو و دستیارانش خوشحال کننده باشد.

وحید امیری به جز مقاطعی از فصل قبل که به دلیل عوارض بعد از جراحی نتوانست نقش موثری برای پرسپولیس داشته باشد، در تمام سال های حضورش در این تیم به عنوان یک وینگر چپ و مهاجم آن قدر موثر ظاهر شده که نتوان قهرمانی های پیاپی پرسپولیس را بدون حضور او متصور شد. امیری حتی در هفته های پایانی فصل قبل نیز به عنوان بازیکن آزاد با دوندگی بالا و تکنیک و بازی خوانی منحصر به فردش توانست عملکرد فوق العاده ای در تیم اوسمار بازی کند.

از این رو با حضور میلاد محمدی در دفاع چپ، امیری نیز از قفش منطقه چپ خط دفاعی سرخ ها ازاد شده و می تواند به عنوان مهاجم کاذب و حتی هافبک چپ به تمام نقاط طمین سرکشی کرده و به نوعی همان گمشده پرسپولیس در دو بازی گذشته باشد. البته باید منتظر بود و دید دستیاران گاریدو اشاره ای به نقش بالای امیری در پست های دیگر داشته و این موضوع را به گاردیو منتقل خواهند کرد یا خود گاریدو باید به مرور زمان متوجه این موضوع شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل