ورزش

نکونام قدر این قرعه را نمی‌داند؟/ فرصت سوم استقلال با همنام خوزستانی

نکونام قدر این قرعه را نمی‌داند؟/ فرصت سوم استقلال با همنام خوزستانی

حریف هفته سوم تیم استقلال در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بیست و چهارم هم نام خوزستانی آبی‌های تهرانی یعنی استقلال خوزستان است. تیمی که فصل قبل در شرایط سختی موفق شد خودش را در لیگ برتر حفظ کند تا طرفداران خوزستانی آبی دوست از این بابت جشن و پاکوبی برپا کنند.

حالا و در اولین هفته‌های لیگ برتر بیست و چهارم یک دیدار جذاب در چهارچوب مسابقات تورنمنت جدید فوتبال حرفه‌ای کشورمان بین آبی‌های تهران و خوزستان می‌تواند یک اتفاق مهم و جذاب را برای اهالی فوتبال در جنوب کشور رقم بزند.

اما مهمترین نکته برای تیم استقلال در شرایطی که رقبایی همچون پرسپولیس و تراکتور در هفته‌های اول و دوم امتیاز از دست داده‌اند این است که استقلال و جواد نکونام بتوانند با اقتدار و کسب هر سه امتیاز هفته سوم جایگاه خودشان را در بالای جدول تثبیت کرده و فاصله‌شان با رقبای اصلی برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر بیست و چهارم را افزایش بدهند.

بدون شک دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گل گهر سیرجان در هفته دوم می‌تواند نکات الهام بخشی برای کادر فنی تیم استقلال به ویژه جواد نکونام داشته باشد که این موضوع کمک می‌کند آبی‌های تهرانی با آنالیز دقیق از حریف همنام خوزستانی‌شان یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورند.

نگاهی به قرعه رقم خورده برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس و حتی تراکتور یا سپاهان نشان می‌دهد که قرعه جواد نکونام و تیمش نسبت به رقبا بهتر بوده و قطعاً آبی‌های تهرانی باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و خودشان را تا پیش از اولین دیدار ۶ امتیازی مقابل پرسپولیس در جدول تا جای ممکن بالا بکشند. باید دید آیا سرمربی استقلال و بازیکنانش قدر چنین فرصتی را خواهند دانست!

ناگفته نماند؛ دیدار هفته سوم تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در شهر اهواز روز هشتم شهریور ماه و از ساعت بیست و سی دقیقه آغاز می‌شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا