تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی بی کیفیت/ شهرآوردهای دوست‌نداشتنی!

تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی بی کیفیت/ شهرآوردهای دوست‌نداشتنی!

استقلال و پرسپولیس دیدارهای متعددی در شهریور با یکدیگر داشته‌اند و اتفاقات خاصی هم در برخی از این مسابقات به وقوع پیوسته ولی گاهی اوقات نیز مسابقاتی را از آن‌ها در آخرین ماه تابستان دیده‌ایم که انصافا به لحاظ فنی هیچ حرفی برای گفتن نداشته است.

اتفاقا در سوم شهریور سال ۱۳۹۱ همین اتفاق به وقوع پیوست و استقلال و پرسپولیس در مسابقه‌ای که هر دو تیم به مراتب از حد خود پایین‌تر ظاهر شدند، در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. این دیدار زمانی برگزار شد که تهران در آستانه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد قرار داشت و نگاه بسیاری از سیاستمداران دنیا به آن معطوف شده بود.

به طور کلی هر ۴ مسابقه‌ای که استقلال و پرسپولیس طی سال‌های ۹۱ و ۹۲ برگزار کردند، از نظر کیفی فوق‌العاده ضعیف بود و انتقادات بسیار زیادی را در پی داشت. هر چهار دیدار مذکور با تساوی بدون گل خاتمه یافت و به جرات می‌توان آن‌ها را جزو ضعیف‌ترین دربی‌های ۴۰ سال اخیر قلمداد کرد. این چهار دیدار هیچ مساله حاشیه‌ای هم نداشت و دلیل زیبا از آب در نیامدن آن‌ها فقط و فقط به خاطر این بود که هر دو تیم ابتدا به فکر گل نخوردن و نباختن بودند. نکته‌ای که اعتراض هواداران استقلال و پرسپولیس به مربیان هر دو تیم را در پی داشت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل