ورزش

الکسی گندوز، دبل سیو در تریپل خطر!/ ترابی نماینده پرسپولیس در یورو ۲۰۲۴ را محو کرد!

الکسی گندوز، دبل سیو در تریپل خطر!/ ترابی نماینده پرسپولیس در یورو ۲۰۲۴ را محو کرد!

به گزارش خبرورزشی، بارها نوشته‌ایم و همه کارشناسان گفته‌اند که حضور مربی و بازیکن خارجی در هر کشور به دو دلیل کوتاه و بلند مدت اتفاق می‌افتد. همه کشورها از استخدام بازیکن و مربی خارجی دو هدف کوتاه و بلند مدت دارند.

در کوتاه مدت بازیکن و مربی باعث موفقیت و پیروزی تیم شده و باید جام بیاورند یا مانع سقوط تیم شوند. اما هدف بلند مدت که همیشه و همه جا مهمتر است، اینکه بازیکن و مربی باید به پیشرفت فوتبال در آن کشور کمک کنند. بازیکنان جوان از بازی مقابل آنها یا تمرین کنار آنها یاد می‌گیرند و از نزدیک رفتارهای حرفه‌ای درون و بیرون زمین را می‌آموزند.

با این طرز فکر عملکرد سنگربان خارجی پرسپولیس در دیدار بزرگ مقابل تراکتور کاملاً به چشم آمد و در هدف کوتاه مدت، موفق بود. او بارها دروازه تیمش را مقابل میزبان نجات داد اما اوج هنرش دبل سیو دقیقه ۷۳ بود.

مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی پرسپولیس و ساختار دفاعی گاریدو را به هم ریخت. او دو بار سر توپ زد که به شدت دیدنی بود و ورزشگاه را به وجد آورد، به خصوص در حرکت دوم که گبلسیانی را محو کرد، تنها نماینده لیگ برتر ایران در یورو ۲۰۲۴ که مقابل بزرگان جهان در بالاترین سطح درخشید.

ترابی ارزش و قیمتش را به رخ پرسپولیس کشید ولی ضربه آخرش را گلر الجزایری برگرداند. سپس توپ در موج بعدی حمله به مهدی هاشم نژاد رسید ولی شلیک او هم با سیو دوم گلر پرسپولیس بی اثر شد.

و بالاخره ضربه سوم که پشت محوطه جریمه توپ به ریکاردو آلوز رسید و شلیک او بدون دخالت گندوز از کنار دروازه بیرون رفت. گلر الجزایری با همین یک صحنه ارزش‌های خود را ثابت کرد؛ تریپل خطر با ضربه فنی مهندس ختم بخیر شد و پرسپولیس گل دوم را نخورد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا