سپاهان از پرسپولیس، استقلال و تراکتور جلو زد/ سبقت ۶ امتیازی در لر آرنا

سپاهان از پرسپولیس، استقلال و تراکتور جلو زد/ سبقت ۶ امتیازی در لر آرنا

سپاهان اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر با پیروزی ۲ بر یک مقابل خیبر خرم آباد علاوه بر کسب ۳ امتیاز ۶ امتیاز دیگر هم از رقبایش جلو افتاد. 

در هفته‌ای که تیم‌های پرسپولیس و تراکتور به عنوان دو مدعی کسب به عنوان قهرمانی لیگ برتر بیست و چهارم در تبریز به تساوی یک بر یک دست یافته و هر دو تیم دو امتیاز یعنی مجموعاً ۴ امتیاز را از دست دادند تیم استقلال نیز در دیدار خانگی خود در قزوین مقابل ملوان به چنین سرنوشتی دچار شد. 

شاگردان جواد نکونام در مصاف هفته دوم با تساوی ۲ بر ۲ مقابل شاگردان مازیار زارع تن به تساوی داده و دو امتیاز حساس در هفته‌ای که پرسپولیس مساوی کرده بود را از دست دادند تا فعلاً ۴ امتیازی باقی بمانند. 

اما آن تیمی که گل طلایی را در هفته دوم به ثمر رساند سپاهان اصفهان بود. طلایی پوشان مورایس در هفته‌ای که هر یک از اضلاع مربع قهرمانی یعنی تراکتور، پرسپولیس و استقلال دو امتیاز از دست داده بودند این تیم اصفهانی با کسب پیروزی دوم مقابل خیبر خرم آباد با نتیجه ۲ بر ۱ ۳ امتیاز دوم این فصل را هم دشت کرد تا با ۶ امتیاز در صدر جدول جای بگیرد. 

سبقت ۶ امتیازی پاهان از تیم‌های استقلال، تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم نشان داد شاگردان ژوزه مورایس عزم جزم‌تری برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری دارند هرچند که در ابتدای مسیر فصل طولانی مدت لیگ برتر خیلی نمی‌توان در این باره نظر قطعی داد اما آنچه در پایان باعث رسیدن یک تیم به عنوان قهرمانی می‌شود همین فاصله‌های کوتاه ۱ یا ۲ امتیازی در هفته پایانی لیگ برتر خواهد بود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل