میلاد محمدی مهره نجات وحید امیری و پرسپولیس

میلاد محمدی مهره نجات وحید امیری و پرسپولیس

همه از شرایط این فصل پرسپولیس خبر داریم. بعد از فروش عبدالکریم حسن، قرمزها در تمام هفته‌های اخیر درگیر پر کردن این خلا و استخدام یک دفاع چپ سطح بالا بودند که سرانجام با جذب میلاد محمدی این مشکل حل شد.

میلاد محمدی از هفته بعد به بازی می‌رسد و پرسپولیس فصل را با وحید امیری در دفاع چپ آغاز کرد و در بازی بزرگ هفته دوم نیز دوباره کاپیتان قرمزها مجبور به بازی در این منطقه شد.

این درست که وحید دفاع چپ نیست اما با تجربه است. امیری قبلاً هم این تجربه را داشت که به خاطر نیاز تیم مجبور به بازی در دفاع چپ شد. او همیشه و در هر شرایطی تمام توان و تجربه خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد و به خاطر همین ترجیح دادن منافع تیم به مصالح شخصی، بازیکنی مورد احترام همه اهالی فوتبال است.

اما همه این‌ها دلیل نمی‌شود که ضعف و اشتباهات امیری را نادیده بگیریم. او با آن همه سابقه ملی در نیمه اول بارها پشت خورد و اغلب فرصت‌های مسلم تراکتور همه توسط حسین‌زاده از پشت وحید و جای خالی او خلق شد.

بهترین فرصت نیمه اول هم که گوندوز دروازه را نجات داد از همین ناحیه بود، کرنری که آلوز به تیر یک فرستاد و ضربه سر عارف و البته که در ادامه بازی هم دیدیم که پرسپولیس بالاخره گل خورد و یک نمره منفی دیگر در کارنامه مدافعان این تیم به ثبت رسید.

سن امیری بالا رفته و با وجودی که در این مسابقه نفوذ نمی‌کرد، باز نمی‌توانست روزنه چپ را به روی حمله وران تراکتور ببندد. حالا با آمدن میلاد محمدی وحید هم آزاد خواهد شد و به سر جای خود برمی‌گردد تا دوباره همان بازیکن مفید و موثر برای پرسپولیس باشد. در حقیقت کاپیتان خوشحال ترین فرد از استخدام میلاد محمدی است!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل