ورزش

به استقبال استقلال و ملوان با حشمت خان؛ مهاجرانی: استقلال در مدیریت نظم و دیسیپلین ندارد/ انضباط از چمن به اتاق رییس نمی‌رود/ بین کادر فنی و تماشاگر، شکاف افتاد

به استقبال استقلال و ملوان با حشمت خان؛ مهاجرانی: استقلال در مدیریت نظم و دیسیپلین ندارد/ انضباط از چمن به اتاق رییس نمی‌رود/ بین کادر فنی و تماشاگر، شکاف افتاد

به گزارش خبرورزشی، تیم های استقلال و ملوان امروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

حمید استیلی، کارشناس خبرورزشی که در حال حاضر به امارات سفر کرده است، در رابطه با بازی های مهم هفته دوم با حشمت مهاجرانی گفتگو کرد که صحبت های حشمت مهاجرانی در خصوص دیدار استقلال و ملوان تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می‌شود:

حشمت مهاجرانی:

در مورد ملوان بگویم ملوان همیشه ملوان بوده است. ملوان همیشه مدعی و سازنده بوده، تشکیلات دارد و برای هر تیمی خطرناک است. تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند مشخص است، اما تیم هایی مثل ملوان، گل گهر، آلومینیوم می توانند شگفتی ساز شوند، مشکل برای تیم های مدعی درست کنند.

استقلال دگرگونی در تیمش به وجود است، حواشی زیادی با خودش حمل می کند. در لیگ گذشته هم استقلال خیلی حاشیه داشت. قبل از اینکه لیگ شروع شود هم حواشی خاص خودش را دارد. آتیلا صحبت می کند، هاشمی نسب صحبت می کند. شکاف بزرگی بین کادر فنی و تماشاگر به وجود آمده است.

همیشه گفته ام اگر در بالا انضباط و دیسیپلین داشته باشی، در چمن هم داری. انضباط از چمن به اتاق رییس نمی‌رود. استقلال انضباط و دیسیپلین در بالا ندارد و این به تیمش هم سرایت می کند. خیلی مشکل است درباره استقلال صحبت کرد. باید چند هفته از بازی ها بگذرد، با یکی دو بازی مشکل است.

دگرگونی و حواشی در استقلال داشتیم اما نکونام کار خودش را کرد. بازیکنانی که می خواست را گرفت. هم بازیکنان داخلی خوب جذب کردند و هم خارجی خوب آوردند. با تمام حواشی، نکونام با تجربه مربیگری توانست از نقطه نظر تیمی کارش را انجام دهد. باید دید نتیجه کار در زمین چه می شود. به طور کلی شروع کار استقلال نمی توانم بگویم بد بوده است، از لحاظ تیمی و جذب بازیکن خوب کار کرده است.
بازی اول امتیاز گرفت و نشان داد مدعی است.

در همین رابطه؛ خبرورزشی تقدیم می‌کند؛ بازی بزرگ هفته از نگاه بزرگمرد فوتبال ایران/ حشمت مهاجرانی: تراکتور – پرسپولیس بازی مشکلی می‌شود

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا