ورزش

گندوز دروازه‌بانی که پرسپولیس نیاز داشت/ اولین هدیه به سرخپوشان

گندوز دروازه‌بانی که پرسپولیس نیاز داشت/ اولین هدیه به سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم، پنج‌شنبه شب رودرروی تیم تراکتور تبریز قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یکی از بازیکنانی که در این تساوی نقش بسزایی در پرسپولیس داشت الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری این تیم بود؛ او در این دیدار بارها با واکنش‌های خوب خود توانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد و بازیکنان تراکتور را در امر گلزنی ناکام گذاشت.

همچنین یکی از عوامل مثبتی که گندوز از خود نشان داد بازی با پای خوب او بود. مدافعان و بازیکنان پرسپولیس اکثراً که در نیمه خودی زمین صاحب توپ می‌شدند با پاسی رو به عقب این دروازه‌بان را در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دادند که او با خونسردی و آرامش توانست همه توپ‌هایی که به سمتش می‌آمدند را به خوبی دفع کند. در حالی که هر زمان صاحب توپ می‌شد هواداران تراکتور با سوت‌های ممتد قصد داشتند تا تمرکز او را بر هم‌بزنند که در این راه ناکام بودند.‌

مسلماً حضور گندوز در تیم فوتبال پرسپولیس یکی از عواملی بود که باعث شد این تیم در تبریز به یک امتیاز مهم دست یابد و از شکست بگریزد این تیم دارد دیدارهای آینده پرسپولیس باشد.

دیدار با تراکتور شرایط بسیار متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های پرسپولیس برای گندوز داشت زیرا دروازه‌بان تراکتور علیرضا بیرانوند بود که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت و در سال‌های اخیر با واکنش‌هایی که در درون دروازه این تیم از خود به نمایش گذاشته بود، توانسته بود به محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم کسب کند. گندوز با نمایشی که از خود به نمایش گذاشت، توانست جواب اعتماد مدیران این باشگاه را بدهد و همچنین هواداران پرسپولیس را امیدوار به درخشش او در مسابقات مهم‌تر از جمله حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا