خبرورزشی‌گردی| ایمون زاید: وقتی ۳ گل به استقلال زدم در پاساژ ۴۰ نفر بغلم کردند!

خبرورزشی‌گردی| ایمون زاید: وقتی ۳ گل به استقلال زدم در پاساژ ۴۰ نفر بغلم کردند!

تا قبل از دربی بهمن سال ۱۳۹۰ ایمون زاید حتی برای خود پرسپولیسی‌ها هم چندان شناخته شده نبود اما کاری که در آن بازی مقابل استقلال انجام داد موجب ماندگاری نامش در تاریخ پرسپولیس شد.

ایمون روز دوم شهریور سال ۹۱ در آستانه تقابل دوباره استقلال و پرسپولیس طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی در مورد حس و حال خود گفت: احساسم بابت رویارویی مجدد استقلال و پرسپولیس آن‌قدر جذاب است که نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. تا قبل از دربی قبلی هیچ شناختی از فضای آن در ایران نداشتم ولی وقتی در آن مسابقه توانستم سه بار دروازه استقلال را باز کنم، اتفاقاتی رخ داد که تازه فهمیدم در ایران چه خبر است. برای مثال، تا یک هفته بعد از دربی عکسم روی جلد تمام روزنامه‌ها و مجلات رفت. حتی یادم می‌آید که یک مجله من را به سوپرمن تشبیه کرد. سه روز پس از همان مسابقه برای خرید شلوار به یکی از پاساژهای تهران رفتم، در آن‌جا حدود ۴۰ نفر من را در آغوش گرفتند و تبریک گفتند.

مهاجم وقت پرسپولیس ادامه داد: برای کری خواندن به ایران نیامده‌ام اما وقتی از طریق دوستانم متوجه شدم برخی بازیکنان استقلال در مورد پرسپولیس چه حرف‌هایی به زبان می‌آورند، تعجب کردم. بهتر است همه ما حرف‌های خودمان را داخل زمین بزنیم. بعد از دربی تهران چند بار با مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال و تیم ملی ایران برخورد داشتم. رحمتی را می‌شناسم ولی او که در آن مسابقه ۳ مدل گل مختلف از من خورد، هنوز ایمون زاید را نشناخته و نمی‌داند چه پتانسیل و انگیزه‌ای برای گل‌زنی مجدد مقابل او دارم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل