شوخی هاشم بیک زاده با بازیگر پرسپولیسی؛ قهرمان شدن با گل آفساید، افتخار ندارد / خداداد عزیزی در مهدکودک، آفساید تدریس کرد!

شوخی هاشم بیک زاده با بازیگر پرسپولیسی؛ قهرمان شدن با گل آفساید، افتخار ندارد / خداداد عزیزی در مهدکودک، آفساید تدریس کرد!

به گزارش خبرورزشی، یک برنامه اینترنتی که با حضور همزمان خداداد عزیزی و هاشم بیک زاده پر سر و صدا شده، این بار هم با شوخی صریح هاشم بیک زاده همراه بود.

خداداد عزیزی و هاشم بیک زاده که به اتفاق علیرام نورایی و علی صبوری در یک برنامه اینترنتی شرکت کرده اند، این بار هم صحنه های جالبی را رقم زدند. دفعه قبل شوخی های خداداد با هاشم بیک زاده و نسل او و شیشکی هایی که به هاشم بیک زاده می بست، واکنش تند افکار عمومی را به همراه داشت و حتی حرف های مهمی که خداداد درباره جادوگری زد را زیر سایه برد اما این بار در پخش قسمت دوم این برنامه که با نام سرگیجه پخش می شود، با حکم هاشم بیک زاده به عنوان حاکم، خداداد عزیزی ناچار شد برای آموزش آفساید به مهدکودک برود و به دختربچه های پنج و شش ساله معنی آفساید را یاد بدهد. جالب اینجا بود که دختر بچه ها خیلی خوب موقعیت آفساید را فهمیدند و خداداد عزیزی می گفت نیمی از مربیان ما به این خوبی در کلاس مربیگری آفساید را تشریح نمی کنند.

در ادامه همین برنامه، هاشم بیک زاده از خداداد عزیزی خواست صحنه گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را برای بچه های مهدکودک پخش کند و از آنها بپرسد آیا این گل آفساید بود. وقتی دختربچه ها با تعریفی که از خداداد درباره آفساید شنیده بودند، گل گولسیانی را آفساید تشخیص دادند، علیرام نورایی بازیگر پرسپولیسی حاضر در برنامه برای این که حرص هاشم بیک زاده استقلالی را درآورد، گفت خیلی هم عالی که با گل آفساید قهرمانی را به دست آوردیم. هاشم بیک زاده هم در جواب گفت: قهرمان شدن با گل آفساید افتخار ندارد!

در همین رابطه: خداداد عزیزی: اگر رییس فدراسیون بودم، امیر قلعه‌نویی را برکنار می‌کردم!

همچنین ببینید: ویدیو| خداداد عزیزی خرافاتی‌ترین مربی ایران را معرفی کرد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل