اخباری: نباید در نقش جهان بازی می‌کردیم/ امیدوارم در فوتبال ما نگاه عدالت‌واری باشد

اخباری: نباید در نقش جهان بازی می‌کردیم/ امیدوارم در فوتبال ما نگاه عدالت‌واری باشد

سعید اخباری سرمربی چادرملو در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی ناراحتم، چون در حالی که میزبان هستیم اما باید در خارج از شهر یزد بازی کنیم. ما باید در نبود تماشاگرانی که انتهای فصل گذشته یار دوازدهم ما بودند؛ به ما کمک کردند، انرژی مثبتی داشتند، خیلی خوب فوتبال را متوجه می‌شدند و ارتباط خیلی خوبی داشتیم به دیدار رقیب برویم.

وی افزود: نبود هواداران برای من، بازیکنان، باشگاه و مجموعه ما درد است. می‌دانم مسئولان در استان ما تلاش می‌کنند که ورزشگاه را برسانند. امیدوارم هر چه زودتر کمک کنند که این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان در مورد لزوم اجرای عدالت در تأیید ورزشگاه‌های محل میزبانی تیم‌ها تاکید کرد: امیدوارم تایید کننده‌های ورزشگاه‌ها نگاه عادلانه‌ای به همه ورزشگاه‌ها داشته باشند. متاسفانه ما هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان بازی کردیم که واقعاً اگر بنا بود به سلامت بازیکنان اهمیت داده شود، اجازه برگزاری بازی در آن زمین را نمی‌دادند اما خیلی راحت اجازه برگزاری این بازی را دادند. یکی از بازیکنان ما در این زمین مصدوم شد.

اخباری ادامه داد: امیدوارم نگاه عادلانه در همه قسمت‌ها به همه تیم‌ها یک جور باشد. چه در معیار استقرار کمک داور ویدیویی و چه در معیار دادن میزبانی. فکر می‌کنم ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که از میزبانی محرومیم.

سرمربی چادرملو در مورد آخرین شرایط تیمش پیش از بازی  با شمس آذر گفت: ما در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و با تیم خوب شمس آذر بازی داریم. ابتدا به مالکان، مدیریت و کادر فنی این تیم و آقای دقیقی تبریک می‌گویم. توانستند در سال اول حضورشان خیلی پرقدرت شروع کنند. سال گذشته شاید شروع خوبی نداشتند اما با دوندگی‌ای که بازیکنان آنها داشتند و با مدیریت خوبی که داشتند، توانستند نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: واقعاً ما نمی‌توانیم نقش مدیریت و کادر فنی آنها را نادیده بگیریم. آنها تیم دونده و سختکوشی هستند. فردا بازی سختی برای هر دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو راجع به شرایط مورد نیاز برای هماهنگی هر چه بیشتر تیمش گفت:  فکر می‌کنم  تیم ما برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد. به تازگی جمعی از بازیکنان خارجی به تیم ما اضافه شدند. هنوز یک هفته نشده که آنها به تمرینات تیم اضافه شده‌اند. طول می‌کشد که آداپته شوند. وقتی مصدومین ما برسند، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

اخباری بعد از مرور مسیر صعود تیمش به سوال خبرنگاری در مورد اینکه آیا با چنین روندی امکان تکرار خاطرات شهید قندی و سقوط آسانسوری به لیگ یک برای چادرملو وجود دارد، گفت: قطعاً در صعود یک تیم پارامترهای مختلفی دخیل هستند. اولاً فوتبال خم رنگرزی نیست که به یکباره بخواهد اتفافی رخ دهد. بچه‌های ما، کادر فنی و مدیریتی‌مان بعد از 2 سال حضور در لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم. حالا در لیگ برتر باید تفکرات همه ما از استان و همه مسئولان لیگ برتری شود.

وی ادامه داد: به هر حال هزینه‌هایی وجود دارد. نسبت به بقیه تیم‌ها  که هزینه سرسام آوری دارند، ما با یک هزینه معقول و چیزی که در نظر گرفتند، وارد مسابقات شدیم. با مدیریت‌مان خواستیم برنامه‌ریزی کنیم تا با بودجه در نظر گرفته شده روانه مسابقات شویم تا بازی‌های آبرومندانه‌ای داشته باشیم و ان‌شاءالله منجر به سقوط نشود. فکر می‌کنم در آن دوره‌ای که شهید قندی این موضوع برایش اتفاق افتاد از نظر مدیریتی و مالی یکسری تغییراتی داشت. در واقع در آن سال تیم شهید قندی هزینه‌هایش به جای دیگری واگذار شد که هزینه‌ها نرسید و سقوط اتفاق افتاد. چنین  مسئله‌ای برای شرکت بزرگ صنعتی و معدنی چادرملو اتفاق نخواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با اشاره به شرایط مالی حامی مالی چادرملو تصریح کرد: الان شروع بازی‌ها است و ما باخت شروع کردیم. بازی‌ها دستخوش اتفاقات زیادی خواهد شد. به یکباره اعلام کردند که لیگ ما باید شروع شود. خیلی از تیم‌ها بدون بدنسازی شروع کردند. تازه 2 هفته است که تیم را به طور کامل در اختیار دارم. هنوز پروسه‌ای که باید طی شود را نرسیدیم که انجام بدهیم. در طول زمان خواهید دید که اصلا به این مسئله (سقوط)، اصلاً فکر نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ماجرای اختلاف مهاجم استقلال با سرمربی تیم/ تا وقتی دستور کتبی ندهند به تمرین می‌روم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل