اخباری:هنوز به آمادگی نرسیده ایم/بایدنگاه عادلانه وجود داشته باشد

اخباری:هنوز به آمادگی نرسیده ایم/بایدنگاه عادلانه وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از اینکه به عنوان میزبان نمی‌توانیم در یزد و در مقابل هواداران خودمان از حریف خودمان پذیرایی کنیم، ناراحت هستم. هواداران برای من، بازیکنان، باشگاه و مجموعه ما درد است. می‌دانم مسئولان در استان ما تلاش می‌کنند که ورزشگاه را برسانند. امیدوارم هر چه زودتر کمک کنند که این اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: امیدوارم مسئولانی که وظیفه تأیید ورزشگاه‌ها را دارند نگاه عادلانه‌ای به همه ورزشگاه‌ها داشته باشند. متأسفانه ما هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان بازی کردیم که واقعاً اگر بنا بود به سلامت بازیکنان اهمیت داده شود، اجازه برگزاری بازی در آن زمین را نمی‌دادند اما خیلی راحت اجازه برگزاری این بازی را دادند و همین موضوع باعث شد تا یک بازیکن ما مصدوم شود.

او در رابطه با دیدار مقابل شمس آذر گفت: سعید دقیقی در سال اول خود توانست با شمس آذر شروع خوبی را داشته باشد و به او و مجموعه باشگاه شمس آذر تبریک می‌گویم. آنها تیم دونده و سخت کوش هستند و فردا بازی سختی برای هر دو تیم است.

اخباری افزود: ما برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. به تازگی جمعی از بازیکنان خارجی به تیم ما اضافه شدند. هنوز یک هفته نشده که آنها به تمرینات تیم اضافه شده‌اند. با مدیریت‌مان خواستیم برنامه‌ریزی کنیم تا با بودجه در نظر گرفته شده روانه مسابقات شویم تا بازی‌های آبرومندانه‌ای داشته باشیم. می‌دانید به یکباره اعلام کردند که لیگ ما باید شروع شود. خیلی از تیم‌ها بدون بدنسازی شروع کردند. تازه دو هفته است که تیم خودم را به طور کامل در اختیار دارم.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل