خبرورزشی تقدیم می‌کند؛ بازی بزرگ هفته از نگاه بزرگمرد فوتبال ایران/ حشمت مهاجرانی: تراکتور – پرسپولیس بازی مشکلی می‌شود

خبرورزشی تقدیم می‌کند؛ بازی بزرگ هفته از نگاه بزرگمرد فوتبال ایران/ حشمت مهاجرانی: تراکتور – پرسپولیس بازی مشکلی می‌شود

به گزارش خبرورزشی، حشمت مهاجرانی بزرگمرد فوتبال ایران به درخواست حمید استیلی بازی امروز تراکتور و پرسپولیس را بررسی کرده است.

حشمت مهاجرانی در پاسخ به این سوال حمید استیلی که بازی امروز تبریز را چطور می‌بینید، گفت:

به طور کلی با تماشای یکی دو بازی از هر تیم نمی‌توان درباره آن تیم نظر قطعی داد ولی درباره اهمیت بازی‌های نخست این نکته را فراموش نکنیم در همین هفته‌های اول ه تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده‌اند اگر بتوانند امتیازات را جمع کنند برای آینده رقابتشان در جدول بسیار مهم است و ذخیره خوبی برای هفته‌های آینده می‌شود. هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور دگرگونی زیادی در فصل نقل و انتقالات داشتند، چندین بازیکن از پرسپولیس به تراکتور رفتند، زنوزی سرمایه گذاری بزرگ تری کرده، اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی که روی بازیکنان شناخت دارد را هم به خدمت گرفته است. ولی وقتی سوت بازی زده شود، دلهره و اضطراب حرف اول را می‌زند و طرفداران دو تیم باید به ساق پای بازیکنان خود نگاه کنند. هر حرکت بازیکن در آن دقایق قوت قلبی برای هواداران می‌شود.

حشمت مهاجرانی مقابل دوربین خبرورزشی ادامه داد: من فکر می‌کنم بازی مشکلی است اما می‌تواند بازی زیبایی باشد. پرسپولیس و تراکتور هر کدام که امتیاز جمع کنند ذخیره ای برای هفته‌های آتی شان می‌شود. هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، کنار استقلال و سپاهان، حتی فولاد و ملوان… که آنها هم شانس قهرمانی دارند و همه این تیم‌ها در وضعیتی هستند ه به آسانی امتیاز نمی‌دهند و همین موضوع وضعیت لیگ را مبهم می‌کند البته با یکی دو بازی نمی‌توان نظر قطعی داد. فعلا نمی‌توان درباره آینده قضاوت کرد، باید اجازه بدهیم تیم‌ها چند بازی دیگر انجام بدهند تا راحت تر درباره آینده صحبت کنیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل