از جنجال دختر برنزی تا حراج هدیه المپیک/ استقلالی ها خبرساز شدند

از جنجال دختر برنزی تا حراج هدیه المپیک/ استقلالی ها خبرساز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته‌ای که گذشت فضای مجازی ورزشی ایران شاهد توجه ویژه‌ای به افتخار آفرینان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود. از واکنش به اظهار نظر دختر برنزی ایران تا تمجید از رضا علیپور توسط صخره‌نورد آمریکایی که او را به عنوان الگوی خود معرفی کرد. همچنین در این بین استقلالی‌ها هم یک جنگ درون خانوادگی داشتند که با واکنش هواداران را در پی داشت.

مبینا نعمت زاده

دختر برنزی المپیک ایران که ۱۹ سال بیشتر سن ندارد در اولین اظهار نظر خود درخواست تحصیل در رشته پزشکی را کرد که این صحبت او با واکنش‌های زیادی همراه شد و شهربانو منصوریان ورزشکار رشته ووشو در فضای مجازی نسبت به صحبت‌های دختر برنزی تکواندو واکنش نشان داد در ادامه هم هادی ساعی (رئیس فدراسیون تکواندو) این دختر جوان را از صحبت در رابطه با این موضوع منع کرد.

صحبت‌هایی که به مذاق باشگاه استقلال خوش نیامد

محمد نوری پیشکسوت استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی به صحبت‌های اخیر آتیلا حجازی و مهدی هاشمی نسب واکنش نشان داد و درخواست حفظ آرامش برای استقلال کرد.

هاشمی نسب و حجازی در هفته‌ای که گذشت در صحبت‌هایی جداگانه به انتقاد از جواد نکونام پرداخته بودند.

رضا علیپور

رضا علیپور که توانسته محبوبیت خوبی را به دست آورد در یک اقدام خیرخواهانه اعلام کرد که که قصد دارد هدیه حامی مالی مسابقات المپیک را صرف امور خیریه کند. همین موضوع با واکنش مثبت مردم همراه شد و از او به تمجید پرداختند.

«ساموئل واتسون» صخره‌نورد آمریکایی هم که توانسته بود علیپور را در المپیک شکست دهد به دلجویی از او پرداخت و علیپور را یکی از الگوهای بچگی خود معرفی کرد.

او در صفحه مجازی خود نوشت: شکستن رکورد جهانی در مسابقه رده‌بندی برایم خیلی مهم بود؛ مخصوصاً مقابل یکی از قهرمان‌های دوران کودکیم، سریع‌ترین مرد عمودی دنیا برای سال‌های متوالی. می‌خواهم عمیق‌ترین احترامم را به رضا علیپور بدهم. در ورزش ما تو یک افسانه هستی. همه، از جمله همه‌ی مدال‌آوران این بازی‌ها، بدون کمک‌های تو به اینجا نمی‌رسیدیم. تو برای من، ورزش‌مان، ایران و کل دنیا یه قهرمانی. ممنونم.

رومینا سالک

رومینا سالک هم که سال گذشته توانسته بود دو مدال طلا در آسیا و جهان برای ایران در رشته اسکیت کسب کند بار دیگر عکس او در صفحه مجازی فدراسیون جهانی نمایان شد و این فدراسیون با انتشار عکسی از سالک خبر داد که فقط ۲۱ روز تا آغاز رقابت‌های جهانی اسکیت در ایتالیا و رشته اینلاین فری استایل باقی مانده است.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل