ورزش

صحبت‌های عجیب سمیعی درباره هاشمی نسب: دستور از بالا نبود، باید سلسله مراتب رعایت می‌شد!

صحبت‌های عجیب سمیعی درباره هاشمی نسب: دستور از بالا نبود، باید سلسله مراتب رعایت می‌شد!

به گزارش خبرورزشی، فرشید سمیعی مدیرعامل تیم استقلال ساعتی پیش در لایو اینستاگرامی باشگاه استقلال حاضر شد تا پاسخگوی خبرنگاران حاضر در دفترش شود.

وقتی یکی از خبرنگاران از فرشید سمیعی پرسید که دستور از بالا دلیل پایان همکاری استقلال و هاشمی نسب بوده، وی پاسخ داد:

ما هیچ صحبتی درخصوص ایشان نداریم، فقط اینکه احترام هاشمی‌نسب واجب است و با ایشان مذاکراتی شد ولی تا الان منتج به نتیجه نشده است. اتفاق خاصی هم رخ نداده است. ابتدای فصل که مزاحم ایشان شدم گفتند قصد ادامه حضور در استقلال ندارند، در همان زمانی که در دوره مربیگری بودند. خلاصه صحبت ها منتج به نتیجه نشد.

به هر حال امسال با سال ها دیگر فرق می کند. برخی کارها باید انجام می شد که زمان بر است. این زمان بر بودن باعث ایجاد دلخوری می شد. بحث اینکه از بالا گفته باشند ایشان نباشد، نیست. یکسری شرایط و سلسله مراتب اداری امسال وجود دارد که برای همه است. یک مساله عام است برای همه مشاغل در کشور. یکسری شرایط است که برای همه باید احراز شود. ایشان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بوده‌اند، هواداران به او علاقه دارند و امیدوارم شرایطی باشد که در خدمت ایشان باشیم.

اگر شما متوجه شدید منظور مدیرعامل استقلال از این صحبت های بدون سر و ته چه بود و دلیل جدایی مهدی هاشمی نسب چیست، ما هم متوجه شدیم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا