راز جدایی ستاره استقلال فاش شد/ مورایس اختلاف با رامین رضاییان را تایید کرد!

راز جدایی ستاره استقلال فاش شد/ مورایس اختلاف با رامین رضاییان را تایید کرد!

به گزارش خبرورزشی، مصاحبه ژوزه مورایس با عادل فردوسی‌پور نکات بسیاری داشت اما شاید یکی از مهمترین و جالب‌ترین آنها صحبت‌های سرمربی سپاهان در مورد رامین رضاییان بود. یک مربی فوق حرفه‌ای که می‌پذیرد افشا شدن مبالغ دریافتی بازیکنان نقش بسیار مهمی در فروپاشی اتحاد تیمش داشت، آنجا به طور غیر مستقیم تایید کرد که اخبار رسانه‌ها مبنی بر دلخوری رامین رضاییان درست بوده است!

قبلا رامین رضاییان بارها گفته بود که نمی خواهد در مورد دلایل دلخوریش از سپاهان حرف بزند و بگذارند ماجرا ناگفته بماند. حالا سرمربی سپاهان در جایی از مصاحبه با عادل فردوسی پور گفت که برخی از این بازیکنان او را مقصر این اتفاق می‌دانستند. چیزی که شنیده بودیم دلیل دلخوری رامین از شخص سرمربی پرتغالی و اختلاف با او بوده است و البته که مورایس با پذیرش اصل اتفاق  صادقانه گفت موقع امضای این قراردادها نقشی در تعیین رقم برای بازیکنان نداشته است.

اما جایی که صحبت به صورت مشخص با نام رامین رضاییان به میان آمد مورایس اعلام کرد نمی‌توان تاثیر فنی و نقش مهم رامین در کار تیمی سپاهان و نتایج خوب این تیم را انکار کرد. مورایس بارها و بارها از کیفیت فنی رامین تعریف کرد اما با لحنی که همه متوجه دلخوری او از جنبه شخصیتی رامین شدند! طی این مدت که رامین به استقلال پیوسته همه بارها و بارها شنیده بودیم که او در رختکن سپاهان چندان محبوب نبود. همه کسانی که از نزدیک با رامین برخورد دارند می‌دانند که او شخصیتی خاص دارد و درست و اندازه نبوغ و توانایی فنی، کنار آمدن با اخلاق‌های ویژه او کار سختی است.

مورایس به وضوح تایید کرد که رامین به لحاظ فنی مهره‌ای بدون جانشین بوده که قطعاً خلأ نبودنش این فصل در نمایش و نتایج سپاهان مشخص خواهد بود. اما در لحن صحبتش کاملا مشخص بود که برای ممانعت از این اتفاق و رفتن رامین هیچ کاری نکرده است! البته وقتی از آریا یوسفی و یک دفاع راست جوان به نام فلامرزی حرف می‌زد، مشخص بود که از رفتن رامین رضایت هم دارد! او آشکارا از نقش اتفاقات غیر فنی در ناکامی فصل قبل تیمش حرف زد و مشخص است که دیگر نمی‌خواهد حتی به قیمت داشتن ستاره‌ای چون رامین، شاهد تکرار آن حوادث باشد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل