در کنفرانس های نکونام به جای مسائل فنی فقط گلایه می شنویم/ این که از وزش باد و زمین بازی گله کنیم بهانه است!

در کنفرانس های نکونام به جای مسائل فنی فقط گلایه می شنویم/ این که از وزش باد و زمین بازی گله کنیم بهانه است!

محسن یوسفی هافبک اسبق استقلال درباره شرایط این تیم و فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به خبرورزشی گفت:

اگر اتفاق‌هایی که در زمین بین مدعیان افتاد را حساب کنیم، سپاهان و تراکتور بهتر بودند ولی اگر بخواهم یک تیم را بگویم، تراکتور بهترین نتیجه را گرفت. در استقلال نفرات خارجی بازی نکردند و حتی بلانکو هم نبود. نتیجه خوبی بود ولی از نظر فنی باید اتفاق‌های بهتری بیفتد. وقتی در پایان بازی در مورد زمین و باد حرف می‌زنید، کلا توجیهات فنی است ولی در کل وقتی پیروز می‌شوی، ضعف‌ها به چشم نمی‌آید. استقلال اگر بازی را مساوی می‌کرد زیر سوال می‌رفت. امیدوارم بازیکنان خارجی بتوانند بازی کنند و کیفیت خوبی داشته باشند.

هافبک اسبق استقلال در مورد خریدهای استقلال هم گفت:

نفرات خوبی اضافه شد ولی تفکرات هم باید تغییر کند. اینکه یک گل زدیم و از یک گل دفاع کنیم تصمیم خطرناکی است. باید تفکرات روبه رو جلوتر باشد. این تیم استقلال است و یکسری بازی‌ها به خاطر نام استقلال برای تیم در می‌آید. نکونام با عقبه ملی و باشگاهی وزنه سنگینی است و امیدواریم شرایط بهتر شود. اگر انتقاد می‌کنیم دلیل بر این نیست استقلال را دوست نداشته باشیم. هفته اول نتیجه خوب بود و انشاالله تفکرات هم تغییر کند.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این سبک بازی می‌تواند قهرمان شود یا نه هم گفت:

ببینید آقای نکونام فوتبال دنیا را خوب دیده است ولی یکسری خصوصیات فردی اش تغییر ایجاد کند. من همیشه در نشست‌های خبری از او گلایه دیده ام تا بخواهد در مورد تاکنیک تیم صحبت کند. اگر تغییری در روند فنی تیم ایجاد نشود دوباره کار به اما و اگر می‌کشد.استقلال تیم مقتدری نیست،  یک زمان تیم ۵ موقعیت نصیبش می‌شود و ۲ گل می‌زند این خوب است اما اینکه استقلال ۲ موقعیت دارد و ۲ گل می‌زند، این خطرناک است. امیدوارم در هفته‌های آینده روند تیم بهتر شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل