ورزش

پشت پرده استخدام جیب‌برها توسط آرتتا/ امسال، سال آرسنال است!

پشت پرده استخدام جیب‌برها توسط آرتتا/ امسال، سال آرسنال است!

میکل آرتتا ترفندهای جالبی دارد و هنگام آموزش به بازیکنانش از شیوه‌های غیرمعمولی و عجیب و غریب زیادی استفاده می‌کند، مثل آب دادن به گیاهان، تربیت سگی به نام وین (پیروزی)، و پخش موزیک «تو تنها قدم نخواهی زد» پیش از بازی با لیورپول. او در تابستان امسال هم یکی دیگر از ترفندهای عجیب خود را رو کرد و چند جیب‌بر استخدام کرد و از آنها خواست که هنگام صرف شام تیمی گوشی و وسایل باارزش بازیکنان را بدزدند.

روی کین به تمسخر شگردهای آرتتا پرداخت و گفت: «آنها قطعاً امسال لیگ را خواهند برد.» اما تئو ولکات هم‌تیمی سابق او در آرسنال معتقد است که چنین روش‌هایی بخشی از برنامه اوست.

ولکات در گفتگو با میل اسپورت گفت: «این کارها باعث می‌شوند شما درباره آن صحبت کنید. این کار ما را از جنبه فوتبالی منحرف می‌کند و باعث می‌شود درباره چیزی کاملاً متفاوت و غیرعادی صحبت کنیم. این کاری است که میکل انجام می‌دهد. او مردم را به فکر کردن به شیوه‌ای متفاوت وادار می‌کند. بنابراین افراد از این به بعد همیشه در رختکن هوشیار خواهند بود. این پیامی بود که او ارسال کرد. حالا آنها در کار و زندگی روزمره هوشیارتر هستند.»

ولکات همچنین با یادآوری خاطره‌ای از زمان هم‌تیمی بودن با آرتتا در آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر، عنوان کرد که مطمئن بود که آرتتا روزی مربی خواهد شد. آرسنال در تلاش برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر بود و در یکی از تمرینات، وقتی ونگر منتظر ورود بازیکنان به زمین تمرینی بود، آرتتا بازیکنان را در رختکن جمع کرد و با آنها صحبت کرد.

ولکات گفت: «او اجازه نداد ما از رختکن بیرون برویم. کل تیم را جمع کرد و چند حقیقت تلخ را گفت و بعد از آن صحبت، من مطمئن شدم که او مربی خواهد شد. و بله حرف‌های او تاثیرگذار بود و ما به جمع چهار تیم برتر رسیدیم. او همیشه سعی می‌کرد کارهایی متفاوت انجام دهد و این احتمالاً غیرعادی‌ترین چیزی بود که من از یک بازیکن دیدم: متوقف کردن تمرین.»

ولکات معتقد است که آرسنال بالاخره امسال منچسترسیتی را شکست خواهد داد و به قهرمانی خواهد رسید: «من در پیش‌فصل با آنها بودم و دیدم که چقدر یکپارچه و متحد هستند و به عنوان یک تیم پیشرفت کرده‌اند و آرتتا چقدر تیم را از نظر ذهنی تقویت کرده است. احساس می‌کنم این فصل و رقابت سوم با سیتی برای آنها خوش‌شانسی خواهد آورد. احساس می‌کنم آنها بیشتر از قبل تشنه قهرمانی هستند و از همیشه آماده‌تر هستند. آنها تجربه بیشتری کسب کردند و حس می‌کنم امسال سال آنها خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا