شرط باشگاه لخ‌پوزنان برای فروش علی قلی‌زاده به پرسپولیس

شرط باشگاه لخ‌پوزنان برای فروش علی قلی‌زاده به پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که باشگاه لخ پوزنان لهستان هفته گذشته پیشنهاد علی قلی‌زاده برای انتقالش به پرسپولیس را پذیرفته بود اما طی چند روز اخیر به وعده اش عمل نکرده و برای این انتقال شرط و شروط گذاشته است.

هفته قبل بود که باشگاه لهستانی در مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس نظر موافق خود را اعلام کرده و تاکید کرد مشکلی برای جدایی علی قلی‌زاده ندارد. در ادامه مدیران لخ پوزنان اعلام کردند در صورت رضایت سرمربی تیم، رضایت او را برای باشگاه پرسپولیس صادر می‌کند.

اما به یک باره شرایط عوض شد و پاس گل علی قلی‌زاده در آخرین بازی این تیم باعث شد تا مدیران این باشگاه برای انتقال گران ترین بازیکن تاریخ باشگاهی لهستان دچار تردید شوند. جالب اینجاست که سرمربی لخ پوزنان نیز با جدایی قلی‌زاده موافقت کرد اما مدیر ورزشی باشگاه لخ پوزنان خلاف توافق‌های قبلی بین دو باشگاه، به قلی‌زاده و ایجنت او اعلام کرد ابتدا باید جانشین مناسبی برای علی قلی‌زاده در پست وینگر پیدا کرده تا رضایت خود را برای این انتقال اعلام کند.

در ادامه طی ۷۲ ساعت اخیر اگرچه لخ پوزنانی‌ها با چند گزینه هم وارد مذاکره شده اند اما ارقام بالای این بازیکنان تا به این لحظه مانع از توافق طرفین شده است. از این رو در شرایطی که علی قلی‌زاده انگیزه‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس دارد و سرمربی لخ پوزنان نیز مجوز جدایی او را صادر کرده، اما شرط باشگاه لهستانی برای انتخاب بازیکن جانشین کار را به درازا کشانده است.

باید منتظر بود و دید طی امروز و فردا قلی‌زاده می‌تواند مدیران باشگاهش را راضی به جدایی کند یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل