ورزش

جریمه جداگانه استقلال برای مدافع تتوکار!

جریمه جداگانه استقلال برای مدافع تتوکار!

یکی از موارد مهم در قرارداد بازیکنان باشگاه های حرفه‌ای به ویژه در یک دهه اخیر قرار گرفتن بند رعایت اصول اخلاقی و عدم لطمه زدن به تیم و امضای آن توسط طرفین بوده است .

در شرایطی که گفته می‌شود آرمین سهرابیان به احتمال زیاد دچار محرومیت از همراهی تیم استقلال در هفته‌های آینده خواهد شد در صورت تایید و تصویب این رای از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال طبق بندی که در قرارداد این بازیکن قرار دارد می‌تواند آرمین سهرابیان را جریمه کند.

در شرایطی که جریمه شخصی مالی آرمین سهرابیان لطمه‌ای به تیم استقلال وارد نمی‌کند اما محرومیت و غیبت این بازیکن به دلیل مشکلات اخلاقی و انضباطی می‌تواند در روند کاری سازمان دفاعی تیم استقلال و جواد نکونام که حساب ویژه‌ای روی بازیکنانش باز کرده به وجود بیاورد. از این رو باشگاه استقلال می‌تواند طبق قراردادی که با بازیکن دارد او را جریمه نقدی و درصدی از قراردادش را کسر کند.

در چنین شرایطی اگر در روزهای آینده خبری در رابطه با محرومیت آرمین سهرابیان از چند جلسه همراهی تیم استقلال منتشر و پس از آن عنوان شد که این بازیکن از سوی باشگاه استقلال نیز جریمه شده است نباید چندان تعجب کرد.

ناگفته نماند؛ طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال این بازیکن با خالکوبی تصاویر غیر اخلاقی روی بدنش و نمایان کردن آن مقابل دوربین‌های تلویزیونی و رسانه‌ها دچار تخلف اخلاقی شده و باید از این بابت در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پاسخگو باشد.

خاطرنشان می‌کند؛ در بازی هفته اول تیم استقلال مقابل شمس آذر قزوین آرمین سهرابیان ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و یکی از ارکان اصلی این تیم در کسب پیروزی ۳ امتیازی مقابل میزبان بود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا