چرا اورونوف در لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس ثبت نشد؟

چرا اورونوف در لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس ثبت نشد؟

به گزارش خبرورزشی، همان طور که روز قبل در خبری اختصاصی خبر دادیم باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا نام اوستون اورونوف را به لیست زیر ۲۵ سال منتقل کند. چرا که این بازیکن در شرایطی فصل قبل به پرسپولیس پیوست که سازمان لیگ لیست ۲۵ ساله باشگاه‌ها را حذف کرده بود و باشگاه پرسپولیس مجبور شد نام این بازیکن را در لیست بزرگسالان به ثبت برساند.

اوستون اورونوف متول ۱۹ سپتامیر ۲۰۰۰ (۲۹ آذر ۱۳۷۹) است. او روز ۱۸ بهمن ماه سال گذشته و زمانی که یک ماه از ۲۳ سالگی اش گذشته بود به پرسپولیس پیوست و به همین دلیل طبیعی است که نمی‌توانست در لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال پرسپولیس قرار بگیرد و درنهایت در لیست بزرگسالان جای گرفت.

 حال با توجه به این که باز هم سازمان لیگ به باشگاه‌ها مجوز داده تا دو بازیکن خود را در لیست زیر ۲۵ سال بگنجانند و اورونوف هم در حال حاضر کمتر از ۲۵ سال (۲۳ سال و ۸ ماه) سن دارد و از فصل قبل هم در پرسپولیس حضور داشته مشکلی برای حضور در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس ندارد. به همین دلیل سرخ‌پوشان به دنبال آن هستند تا نام اورونوف را به این لیست منتقل کرده تا جا برای یک سهمیه بزرگسال باز شده و بتواند مهاجم مورد نظر خود را جذب کند.

حال باید دید سرخ‌پوشان موفق به این جا به جایی بین دو لیست خواهند شد یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل