قیام ۷ پرسپولیسی علیه تیم گاریدو در تبریز/ فصل انتقام فرا رسید

قیام ۷ پرسپولیسی علیه تیم گاریدو در تبریز/ فصل انتقام فرا رسید

با خروج ۳ ستاره قهرمانی‌های سریالی این چند فصل اخیر پرسپولیس و حضورشان در تراکتور، هیجان و حساسیت این بازی به بالاترین حد خود رسیده است. ۷ بازیکن فعلی تراکتور سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند و حضور حداقل ۵ نفر از این جمع در رویارویی پیش رو، قطعی است.  

 شجاع خلیل‌زاده

در لیگ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن کرد و در هر ۳ دوره هم قهرمان لیگ برتر شد. خلیل‌زاده ۷۶ بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر انجام داده و ۶ گل زده است. او سابقه یک قهرمانی جام حذفی، ۳ سوپرکاپ و یک نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم با پرسپولیس دارد. آمار کلی او در پیراهن پرسپولیس، چنین است: ۱۱۸ بازی، ۱۲ گل، ۲ پاس گل، ۳۷ کارت زرد. شجاع هرگز با پیراهن قرمز، کارت قرمز نگرفت.

 مهدی شیری

  ۴ فصل بازیکن پرسپولیس بود: لیگ‌های ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ و به جز آخری، در ۳تای دیگر با قرمزها قهرمان لیگ برتر شد. شیری در ۸۱ بازی لیگ برتری برای پرسپولیس تنها یک گل زد: به گل‌گهر. در کارنامه افتخارات او با این تیم، یک قهرمانی جام حذفی، یک نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و ۲ سوپرکاپ نیز دیده می‌شود.

 شیری درمجموع ۱۱۱ بار پیراهن پرسپولیس را همه رقابتها به تن کرد، یک گل زد، ۵ پاس گل داد، ۵ اخطار گرفت و یک بار هم اخراج شد.

 محمد نادری

  در لیگ‌های ۱۸ و ۱۹ بازیکن پرسپولیس بود ولی درمجموع فقط ۳۱ بار برای این تیم در لیگ برتر بازی کرد و نتوانست گلی بزند یا پاس گلی بدهد. او در هر دو فصل اما با قرمزها، قهرمان لیگ برتر شد. جز این، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرکاپ هم برای او با پرسپولیس رقم خورد. نادری درمجموع ۴۵ بازی برای پرسپولیس انجام داد، گلی نزد ولی ۲ پاس گل داد. او ۶ بار از داوران کارت زرد گرفت ولی هرگز با پیراهن قرمز، اخراج نشد.

 مهدی عبدی

  او با پیراهن پرسپولیس سابقه زدن گل در فینال لیگ قهرمانان را دارد. مهاجمی که ۲۰ گل در ۸۴ بازی لیگ برتری برای قرمزها زد. عبدی با پیراهن پرسپولیس در بازی برگشت لیگ ۲۰ برابر تراکتور در تهران، دبل کرد. عبدی درمجموع ۱۱۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد، ۲۸ گل زد، ۶ پاس گل داد، ۶ اخطار گرفت و یک بار اخراج شد. افتخارات او با پیراهن قرمز چنین است: ۳ قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، ۲ فتح سوپرکاپ و یک نایب‌قهرمانی آسیا.

 علیرضا بیرانوند

  پرسپولیس در ۸ فصل اخیر، ۷ بار قهرمان شده که در ۶ دوره‌اش،  علیرضا بیرانوند درون دروازه بوده است. او درمجموع ۱۹۹ بازی برای قرمزها در همه رقابتها انجام داد، ۱۲۴ گل خورد و ۱۱۷ بازی را با کلین‌شیت ترک کرد. در لیگ برتر، آمار بیرانوند درون دروازه پرسپولیس چنین است: ۱۴۴ بازی، ۷۳ گل خورده و ۸۸ کلین‌شیت. یک قهرمانی سوپرکاپ و ۲ بار فتح جام حذفی هم حاصل همکاری بیرانوند و پرسپولیس بوده است. او ۱۲ بار با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر برابر تراکتور قرار گرفت، ۵ گل خورد و در ۸ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

 مهدی ترابی

  آخرین گل رویارویی‌های دو تیم را ترابی با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه تراکتور کرده است. حاصل همکاری او و پرسپولیس، ۵ قهرمانی لیگ، ۲ جام حذفی و ۲ سوپرکاپ بود. او در ۱۷۹ بازی برای پرسپولیس در همه رقابتها، آماری فوق‌العاده را ثبت کرد: ۴۰ گل و ۵۰ پاس گل شامل ۲۹ گل و ۳۸ پاس گل در ۱۳۸ بازی لیگ برتری. ترابی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر، ۲ گل به تراکتور زد و ۳ پاس گل هم داد.

 دانیال اسماعیلی‌فر

  با پرسپولیس، ۲ بار فاتح لیگ برتر و یک بار هم قهرمان جام حذفی شد. او سابقه زدن گل را با پیراهن تراکتور به پرسپولیس دارد. ۶ گل و ۱۲ پاس گل در همه رقابتها با پیراهن پرسپولیس دارد. او در لیگ برتر، ۵۸ بازی برای قرمزها انجام داد، ۵ گل زد و ۱۲ پاس گل داد. اسماعیلی‌فر سابقه زدن ۵ گل و ساختن ۵ گل را در ۵۰ بازی برای تراکتور در همه رقابتها دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل