کدام پرسپولیسی مهدی ترابی را مهار می‌کند؟

کدام پرسپولیسی مهدی ترابی را مهار می‌کند؟

مهدی ترابی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس که در قهرمانی‌های سال‌های گذشته این تیم نیز جزو بازیکنان اثرگذار به شمار می‌رفته حالا در جمع بازیکنان تیم تراکتور رو در روی شاگردان گاریدو به میدان خواهد آمد.

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد گاریدو برای مهار چنین بازیکنی که اغلب اوقات از جناح چپ تیم و عمق خط دفاعی وارد محوطه جریمه می‌شود برنامه ویژه‌ای برای مهار مهدی ترابی در نظر گرفته شده است.

طبق اطلاعات بدست آمده از اردوی تمرینی تیم پرسپولیس پیش از ترک تهران برای سفر به تبریز خبر می‌رسد که گاریدو از بازیکن خاصی برای مهار مهدی ترابی استفاده نخواهد کرد و این بازیکن به صورت منطقه‌ای در دیدار مقابل تراکتور مهار خواهد شد.

با توجه به سبک بازی شناور مهدی ترابی، قرار است بازیکنان خط هافبک و دفاع تیم پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور این بازیکن را به صورت منطقه‌ای در جناح راست خط دفاعی پرسپولیس و هافبک دفاعی این تیم تحت تاثیر قرار داده و مانع از دریافت توپ و یا ارسال توپ‌هایش به دیگر بازیکنان تراکتور بشوند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز پنجشنبه اول شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل