تغییرات گاریدو درترکیب پرسپولیس/تیمی متفاوت برای دیدار با تراکتور

تغییرات گاریدو درترکیب پرسپولیس/تیمی متفاوت برای دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تن به تساوی یک – یک داد تا در همین ابتدای راه از رقیبان سنتی خود همچون استقلال تهران، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان عقب بیفتد.

مدعیانی که بر خلاف پرسپولیس توانستند سه امتیاز هفته اول را دشت کنند تا خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در نشست خبری از نتیجه بد تیمش صحبت کند و خودش را مسئول تساوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان معرفی کند.

همین موضوع باعث شده تا تمرینات تاکتیکی پرسپولیس در چند روز گذشته با حضور نفرات جدید در ترکیب احتمالی این تیم برای بازی با تراکتور اجرا شود تا کادر فنی این تیم از همین ابتدا نشان دهد جای هیچ اشتباهی برای ماندن در ترکیب پرسپولیس نیست.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس خط دفاع و هافبک خود را به طور قطعی تغییر می‌دهد تا اشتباهات فردی آنها را کمتر کرده و میزان سرعت در پاس رو به جلو را افزایش دهد تا راحت تر توپ به خط حمله این تیم رسیده و علی علیپور و عیسی آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

گاریدو از عملکرد بازیکنان تعویضی خود هم راضی نیست و تصمیم دارد چند تغییر را هم در لیست نیمکت نشینان خود برای این بازی ایجاد کند.

همچنین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تراکتور بازی کند تا حساسیت هواداران تراکتور نسبت به رفتارهای او در رویارویی‌های قبلی نیز از بین برود.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل