امباپه به سیم آخر زد؛ پولم را نمی‌دهند!/ تماس سرنوشت‌ساز با دفتر حقوقی فدراسیون و یوفا

امباپه به سیم آخر زد؛ پولم را نمی‌دهند!/ تماس سرنوشت‌ساز با دفتر حقوقی فدراسیون و یوفا

کیلیان امباپه هنوز بخشی از دستمزدهای سه ماه آخر قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را دریافت نکرده است. پی‌اس‌جی ادعا می‌کند که تمام این پول به بازیکن ۲۵ ساله تعلق نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد قانون باید در این مورد تصمیم بگیرد. گویا پاریسی‌ها به توافق شفاهی با امباپه اشاره می‌کنند مبنی بر اینکه او قول داده بود باشگاه را مجانی ترک نکند و از بخشی از حقوق باقی مانده خود چشم‌پوشی کند. وکلای امباپه چنین چیزی را رد کردند و اخطارهای کتبی به پی‌اس‌جی ارسال کرده و تهدید به اقدام قانونی کردند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که امباپه حقوق آوریل، می و ژوئن و همچنین بخشی از پاداش ۸۰ میلیون یورویی قراردادش را دریافت نکرده است. و حالا نشریه فرانسوی لوموند گزارش داده که تیم حقوقی امباپه با دفتر حقوقی LFP (سازمان لیگ فرانسه)، FFF (فدراسیون فوتبال فرانسه) و یوفا در مورد این موضوع تماس گرفته و مدعی شده که او باید ۵۵ میلیون یورو برای پرداخت‌های فوق‌الذکر به علاوه پاداش اخلاقی دریافت کند.

نبرد حقوقی که ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشد. مانند داستان نیمار جونیور که سال گذشته به دلیل اختلافات حقوقی با بارسلونا که مربوط به شش سال قبل بود، در دادگاه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: ناامیدی امباپه در اولین بازی لالیگایی/ نتیجه خوبی نبود…

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل