شوک به پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ/ تصمیم احتمالی گاریدو درباره اورونوف

شوک به پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ/ تصمیم احتمالی گاریدو درباره اورونوف

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر کشور در حالی ادامه دارد که کادر فنی این تیم نسبت به کسب نتیجه تساوی راضی نیست و تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب خود را دارد.

از این رو خوان کارلوس گاریدو تصمیم به حضور بازیکنی همچون اوستون ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان داشت تا بتواند تاکتیک تهاجمی مطلوب خود را در بازی با تراکتور تبریز ایجاد کند.

او که در نخستین بازی پرسپولیس تنها ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشت نظر محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن را به خود جلب کرد تا او در نشست خبری پس از این بازی به تعریف از ارونوف پرداخت و گفت: «سطح اوستون اورونوف واقعاً بالاست و او عملکرد خوبی در کنترل‌ها و تقابل یک به یک داشت. پرسپولیس نفراتی چون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر را از دست داده است. با این حال فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مرتضی پورعلی‌گنجی و آل‌کثیر به ترکیب بازگشته‌اند و با ماندن ارونوف همواره جزو مدعیان قهرمانی است.»

با این حال شرایط بدنی بازیکن ازبک این تیم اصلا برای حضور در ترکیب اصلی مطلوب نیست و گاریدو نسبت به استفاده از او در ترکیب ابتدایی پرسپولیس صرف‌نظر کرده است.

هافبک تیم ملی ازبکستان که روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل باشگاهی را به دلیل حضور در المپیک پاریس با تیم ملی کشورش از دست داد با آسیب دیدگی جزئی نیز دست و پنجه نرم می‌کند اما نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد. با این حال ارونوف هنوز توانایی حضور کامل در ترکیب پرسپولیس را ندارد تا این بازیکن به احتمال فراوان در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه پنجشنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: زمان حضور میلاد محمدی در تمرینات پرسپولیس مشخص شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل