تغییرات گاریدو برای بازی حیثیتی با اسکوچیچ/ پرسپولیس با چهره‌ای جدید مقابل تراکتور

تغییرات گاریدو برای بازی حیثیتی با اسکوچیچ/ پرسپولیس با چهره‌ای جدید مقابل تراکتور

پرسپولیس بعد از اینکه کارش را در لیگ با تساوی مقابل ذوب آهن شروع کرد، این هفته در یک بازی سخت بیرون از خانه و در یک دیدار حساس و حیثیتی باید مقابل تراکتور قرار بگیرد. پرسپولیس در بازی قبل تیم کاملی را در اختیار نداشت ولی برای بازی این هفته ترکیب بهتری در اختیار گاریدو خواهد بود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده این تیم با چند تغییر به مصاف تراکتور خواهد رفت. اولین تغییر خروج فرجی خواهد بود و یکی از بین گولسیانی و پورعلی گنجی به ترکیب اصلی اضافه خواهند شد. دومین تغییر هم مربوط به اوستون اورونوف خواهد بود.  

ستاره ازبکستانی پرسپولیس در بازی اول به دلیل آماده نبودن ۱۰۰ درصدی در قامت بازیکن تعویضی وارد زمین شد و موقعیت‌های خطرناکی را با تکنیک و سرعت فوق‌العاده‌اش به وجود آورد. حالا این بازیکن ملی‌پوش در مصاف با تراکتور برای اولین بار در فصل جدید به صورت فیکس در میدان حاضر خواهد بود.

تقابل او با دانیال اسماعیلی‌فر می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد. اورونوف احتمالا جانشین صادقی در ترکیب اصلی خواهد شد ولی این احتمال هم وجود دارد که به خاطر گلزنی در بازی قبل سعید در ترکیب بماند و احمدزاده کار را از روی نیمکت شروع کند.

گفتنی است حداقل دو تغییر در ترکیب پرسپولیس قطعی است ولی ممکن است گاریدو باز هم تغییرات دیگری در تیمش ایجاد کند.  

بیشتر بخوانید: باارزش ترین مدافع ایران در پرسپولیس +عکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل