ورزش

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ خانه تکانی گاریدو در تبریز!/ ۳ بازیکن در آستانه جدایی از استقلال/ اعلام حکم بیرانوند بعد از بازی تراکتور و پرسپولیس

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ خانه تکانی گاریدو در تبریز!/ ۳ بازیکن در آستانه جدایی از استقلال/ اعلام حکم بیرانوند بعد از بازی تراکتور و پرسپولیس

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۲ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید:

برای جلوگیری از حاشیه و جنجال در ورزشگاه تبریز

از مهمترین سوژه روز فوتبال می‌خوانید: «از ما نشنیده بگیرید اما خبردار شدیم حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، بعد از بازی حساس این تیم برابر تراکتور اعلام خواهد شد. این دیدار قرار است در حضور تماشاگران پرشور تبریزی و با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار شود.

حالا شایعاتی به گوش می‌رسد که حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند آماده شده و مسئولان امر فقط منتظر دستور رئیس فدراسیون برای ابلاغ آن هستند! اما فدراسیون فوتبال در شرایط عجیب و غریبی گرفتار شده، محرمیت احتمالی و ۴ ماهه علیرضا بیرانوند، به شدت دیدار تراکتور و پرسپولیس را تحت تأثیرقرار داده و خشم هواداران تبریزی را به دنبال خواهد داشت. برائت احتمالی علیرضا بیرانوند نیز با واکنش شدید پرسپولیسی‌ها همراه شده و می‌تواند حاشیه بزرگی در آستانه دیدار دو تیم برای فدراسیون فوتبال به وجود آورد…»

ناصرمحمدخانی: کافی است اورونوف و گولسیانی به ترکیب برگردند

فوق ستاره خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ با امیدواری زیادی از بازی حساس این تیم برابر تراکتور در تبریز حرف می‌زند:

  • * معمولا بازی اول تیم‌ها در شروع لیگ بسیار سخت می‌شود چرا که بازیکنان تازه فصل بدنسازی را پشت سرگذاشته و هنوز به قول معروف بدن‌ها ول نکرده است.
  • * دست اراکی‌ها و هواداران پرسپولیس در این شهر درد نکند. اما قبول کنید استادیوم آزادی چیز دیگری است.
  • * هرکسی می‌تواند نظر خودش را بدهد اما من معتقدم با یک بازی خوان کارلوس گاریدو را کوبید.
  • * اتفاقا نقل و انتقالات پرسپولیس بد نبوده است. حالا گلر الجزایری و مدافع مراکشی نیاز به زمان دارند اما فرشاد احمدزاده و علی علیپور خریدهای خوبی هستند که تجربه بازی در پرسپولیس را دارند.
  • * پرسپولیس با قهرمانی‌های متوالی در سال‌های اخیر شخصیت قهرمانی گرفته و مطمئن باشید همین فصل هم شانس یا مدعی اصلی قهرمانی است.
  • * من هنوز معتقدم پرسپولیس تیم کامل تری نسبت به تراکتور است. کافی است مصدومیت امید عالیشاه به پایان رسیده یا اوستون اورونوف و گئوگی گولسیانی به ترکیب اصلی برگردند.
  • * من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوبم تحت هر شرایطی برنده شود. تراکتور در تبریز شکست ناپذیر نیست.

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ خانه تکانی گاریدو در تبریز!/ ۳ بازیکن در آستانه جدایی از استقلال/ اعلام حکم بیرانوند بعد از بازی تراکتور و پرسپولیس

خانه تکانی خوان کارلوس گاریدو در تبریز!

از بازی بزرگ هفته بازهم می‌خوانید: « شنیدیم خوان کارلوس گاریدو تصمیم گرفته است تیمش را در تبریز با حداقل ۲ تغییر به زمین بفرستد. به احتمال زیاد گئورگی گولسیانی مدافع ملی پوش گرجستانی و زننده گل قهرمانی تیم پرسپولیس به ترکیب اصلی تیمش بازخواهد گشت.

همچنین گاریدو از دستیاران خود و گروه پزشکی تیم پرسپولیس خواسته است به هر قیمت ممکن اوستون اورونوف را مهیای بازی حساس و بزرگ روز پنج شنبه با تراکتور در تبریز کنند…»

ستار همدانی: گل پیروزی در آن دقایق یعنی بدنسازی خوب

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم صحبت‌ کرد…  

  • * طبیعتاً ما انتظار داشتیم تیم استقلال در بازی اول خود برنده باشد.
  • * متاسفانه بازی آن شادابی لازم را نداشت. البته ورزش شدید باد روی کیفیت کاری هر دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود
  • * معمولا تیمی‌که در خانه حریف بازی می‌کند بعد از خوردن گل تا حدی تحت تاثیر قرار می‌گیرد اما استقلال در دقایق پایانی ثابت کرد که در شرایط بدنی خیلی خوبی قرار دارد
  • * صددرصد از این تجهیزات برای استقلال استفاده مثبت صورت گرفت. دیدیم که وقتی پنالتی برای آنها گرفته شد استقلال اینقدر تلاش کرد تا گل بزند و برنده شود.
  • * ملوان تیم خوبی است. آنها در بازی اول خود گل گهر سیرجان را شکست دادند اما بازی مقابل استقلال فرق می‌کند.
  • * فکر می‌کنم قرعه خوبی نصیب استقلال شده و برخلاف تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس با حریفان گردن کلفت و مدعی قهرمانی روبرو نیستیم.

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ خانه تکانی گاریدو در تبریز!/ ۳ بازیکن در آستانه جدایی از استقلال/ اعلام حکم بیرانوند بعد از بازی تراکتور و پرسپولیس

سه بازیکن در آستانه جدایی از استقلال

در صفحه استقلال می‌خوانید: «در روزهای آتی و پیش از پایان فرصت نقل و انتقالاتی قرارداد سه بازیکن استقلال از سوی این باشگاه فسخ خواهد شد و آنها می‌توانند راهی تیم‌های جدید شوند.

یکی از این بازیکنان محمد حسین مرادمند است که در خط دفاعی توپ می‌زند. دیگر بازیکنی که جدایی اش از استقلال قطعی شده کوین یامگا است. دیگر بازیکنی که جدایی اش از استقلال محرز است سینا سعیدی فر گلر تیم بشمار می‌رود که فصل گذشته قرضی به تیم شمس آذر رفته بود…»

چرا استقلال در قزوین میزبانی نمی‌کند؟

بازهم از استقلال: «با اعلام سازمان لیگ دیدار استقلال در برابر ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم شهر قزوین برگزار خواهد شد.  از ساختمان سعادت آباد خبر می‌رسد تیم استقلال به هیج وجه موافق حضور در استادیوم شهر قزوین نیست. اول اینکه آبی‌ها می‌گویند ورزش باد همانند دیدار با شمس آذر بازی با ملوان آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و از سویی شهر قزوین نزدیک به شهر انزلی است و اگر بازی در قزوین برگزار شود به طور حتم تماشاگران زیادی از ملوان برای تشویق تیم خود به قزوین خواهند آمد…»

 سقفی که نیست

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «وسط هیاهوی تتوی آرمین سهرابیان اسناد مالی زیادی منتشر می‌شود و مصاحبه‌هایی می‌خوانیم که کاملاً نشان می‌دهد باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران نه تنها سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند بلکه خیلی شیک و مجلسی آن را به سخره گرفته‌اند! راستش ما که باور نمی‌کنیم با کم کردن چند قرارداد یا خارج کردن نام یکی‌، دو بازیکن از لیست مشکل حل شود چون بعضی از باشگاه‌ها ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد خلافی دارند…»

باز هم مدرسه‌مان دیر شد

در یادداشتی دیگر می‌خوانید: «به قول اکبر عبدی باز هم مدرسه‌مان دیر شد. ما خیلی دیر یادمان می‌افتد که ورزشگاه‌ها نیاز به تعمیر و بازسازی دارند و خیلی دیر تتوی فوتبالیست‌ها را می‌بینیم. سال‌هاست که بعضی از فوتبالیست‌ها بدن خود را تتو می‌کنند و حداقل ۲ سالی می‌شود که اصراری هم به پوشاندن آن ندارند اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا