ورزش

چرا اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار نمی‌گیرد؟

چرا اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار نمی‌گیرد؟

به گزارش خبرورزشی، لیست پرسپولیس از صبح امروز محل بحث هواداران پرسپولیس است. با توجه به جذب میلاد محمدی حالا لیست پرسپولیس ۱۹ نفره شده و با جذب یک بازیکن دیگر این لیست تکمیل خواهد شد. این درحالی است که برخی معتقدند اوستون اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار می گیرد و پرسپولیس دو جای خالی در لیست خود دارد.

همین موضوع باعث شد تا با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس بگیریم و او در مورد رده سنی اورونوف توضیح داد:

بازیکنی در لیست زیر ۲۵ سال باشگالهی قرار می گیرد که فصل قبل در لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس قرار گرفته باشد و از آن جایی که فصل قبل لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس پر بود، اورونوف در لیست زیر ۲۳ سال گنجانده نشد و جز سهمیه ۱۹ بازیکن بزرگسال قرار گرفت و به همین دلیل در این فصل نیز در لیست زیر ۲۵ سال قرار نمی گیرد.

این مقام مسئول در مورد این که درحال حاضر کدام بازیکنان در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار گرفته اند نیز گفت:

همان طور که می دانید تنها ۲ بازیکن می توانند در لیست زیر ۲۵ سال قرار بگیرند که مهرشاد اسدی و محمدرضا احمدی دو بازیکن ما در لیست زیر ۲۵ سال بودند. اما از آن جایی که احمدی از پرسپولیس جدا شده، در حال حاضر یک سهمیه خالی شده و ما در تلاش هستیم تا نام اورونوف را به لیست زیر ۲۵ سال منتقل کنیم. البته برای این موضوع باید مراحلی طی شود. از جمله تعویض کارت بازی این بازیکن. همان طور که می دانید کارت بازی بازیکن بزرگسال برای اورونوف صادر شده و باید کارت بازی اش را عوض کنیم. در تلاش هستیم تا این اقدام را انجام دهیم.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال است تا بتواند با خالی کردن لیست بزرگسال، یک مهاجم خارجی را نیز به لیست اضافه کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا