هشدار آتیلا به نکونام: نه گنده‌تر از حجازی و پورحیدری هستی نه محبوب‌تر از مجیدی، سکوها به تو رحم نمی‌کنند/ دیگر نمی‌توانی بهانه بیاوری زمین کج است +فیلم

هشدار آتیلا به نکونام: نه گنده‌تر از حجازی و پورحیدری هستی نه محبوب‌تر از مجیدی، سکوها به تو رحم نمی‌کنند/ دیگر نمی‌توانی بهانه بیاوری زمین کج است +فیلم

به گزارش خبرورزشی، در حالی که ماجرای چگونگی جذب بازیکنان بوسنیایی استقلال و کیفیت آنها، سوژه داغ این روزها است، آتیلا حجازی در گفتگو با خبرورزشی از صحبت‌های خودش و سرمربی تیم، جواد نکونام در مورد این بازیکنان پرده برداشت.

بخش دوم و پایانی گفتگو با آتیلا حجازی تا ساعتی دیگر تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می شود، پیش از آن تماشاگر این بخش کوتاه از گفتگو باشید:

آتیلا حجازی:

با آقای نکونام صحبت کردم. گفتم جواد جریان این بازیکنان چیست؟ گفت اینها بیخود بازیکن گرفتند، من که اصلا حضور نداشتم. چه کسی بازیکن گرفته است؟ گفتم اگر کیفیت شان خوب نیست بگو اینها را نمی خواهم، تعارف نداریم! پس فردا اگر نتیجه نگیری دیگر مثل پارسال نیست بهانه بیاوری، زمین کج بود، داور اینطوری کرد، دیگر همه امکانات را داری، اگر نمی خواهی بگو نمی خواهم! طرفدار استقلال برای تو دیگر صبر نمی کند. شما که گنده تر از ناصر حجازی و منصور پورحیدری نیستی! سکو به تو رحم نمی کند. کما اینکه نسبت به حجازی و پورحیدری و فرهاد مجیدی محبوبیتی هم نداری. نمی خواهی بگو نمی خواهم. گفت آره درست می گویی. از اردوی ترکیه برگشتند، گفتم بوسنیایی چطور بود؟ گفت آتیلا خیلی ضعیف است، خیلی! دقیقا همین جمله را گفت. گفتم خوب بگو نمی خواهمش! اگر ردش کنند که باید ردش کنند، تکلیف معلوم است. اما اگر رد نکنند این بازیکنان را داستان می شود چیز دیگری. یعنی گفته شده این بازیکن را در هر شرایطی باید نگه داری. مربی گفت خیلی ضعیف است این بازیکن، حالا چطور نگهش داشتند خودشان می دانند.

همچنین بخوانید و ببینید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل