شوک سنگین دادستانی تهران به بیرانوند و پورعلی گنجی

شوک سنگین دادستانی تهران به بیرانوند و پورعلی گنجی

رضا تبار، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران در نامه‌ای به تاریخ پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ تاکید کرده که قرارداد «مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی مهدی‌پور، سعید صادقی و علیرضا بیرانوند» در سازمان لیگ ثبت نشود و از سوی دیگر این سازمان کارت بازی آنها را تا زمان بازگرداندن مبلغ دریافتی برای تبلیغات صادر نکند.

درهمین راستا جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در این باره عنوان کرد: در یک تاریخ مشخص این نامه به فدراسیون واصل شده و بلافاصله پس از آن، به مرجع اجرای مسابقات سازمان لیگ ابلاغ شده است. برداشت از این نامه، این است که بنابر نظر مرجع محترم قضایی انتظار این است تا بازیکنان مورد اشاره وجوهی که برای تبلیغ آن شرکت دریافت کردند را مسترد کنند.

او در واکنش به اینکه سه بازیکن از چهار بازیکن مورد اشاره در هفته اول لیگ برتر به میدان رفتند، ابراز کرد: اینجا علت و سببی درج شده که نظر مرجع قضایی برای فدراسیون لازم الاجراست ولی علت و سبب که در نامه درج شده، استرداد وجه است و در نامه عنوان شده که در این صورت، ابلاغ حکم هم لغو خواهد شد.

نورشرق تصریح کرد: آخرین اطلاعی که دارم، این است که به محض وصول نامه در فدراسیون، به سازمان لیگ ابلاغ و اجرا محقق شد ولی اینکه در راستای رفع مشکل بازیکنان پیش رفتند یا نه، اطلاعی ندارم، اما ابلاغ ثانویه‌ای برای فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل