آمار فوق العاده پرسپولیس مقابل تراکتور، تعداد بالای پرسپولیسی‌ها مقابل پرسپولیس!

آمار فوق العاده پرسپولیس مقابل تراکتور، تعداد بالای پرسپولیسی‌ها مقابل پرسپولیس!

هفته دوم لیگ برتر پنجشنبه شروع می شود و در مهم ترین بازی این هفته تراکتور در تبریز میزبان پرسپولیس است. تیم‌هایی که در چند سال اخیر چالش‌های زیادی داشتند ولی اوج چالش‌های این دو تیم مربوط به تابستان امسال بوده است.

جایی که تراکتور یکی یکی ستاره‌های پرسپولیس را به خدمت گرفت و جنجال‌های زیادی به راه افتاد. مهم ترین انتقال فصل بین این دو تیم اتفاق افتاد و علیرضا بیرانوند در یک انتقال فوق جنجالی راهی تراکتور شد و هنوز پرونده دعوای او با تیم سابقش تعیین تکلیف نشده است.

به غیر از بیرانوند، چهره‌هایی نظیر مهدی ترابی، مهدی عبدی و دانیال اسماعیلی فر هم تراکتوری شدند تا کنار شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد نادری جمع پرسپولیسی‌های سابق در تراکتور جمع شود. پرسپولیس اما طی سال‌های اخیر در رقابت‌های مختلف به راحتی از پس تراکتور برآمده و آمار فوق العاده‌ای مقابل این تیم دارد. پرسپولیس در ۱۰ بازی گذشته خود مقابل تراکتور، آمار ۹ برد و یک باخت را ثبت کرده که آماری بسیار خوب محسوب می شود. هرچند یکی از این پیروزی‌ها آیین نامه‌ای بوده و بازی بدون گل نیمه تمام، با حکن کمیته انضباطی به نفع پرسپولیس شده است.

تنها پیروزی تراکتور در این بین مربوط به بازی رفت لیگ بیست و دوم است که تراکتور با هدایت قربان بردیف توانست با تک گل محمد عباس‌زاده در ورزشگاه آزادی از سد تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی بگذرد و به جز بردیف تمامی سرمربیان اخیر تراکتور از پاکو خمس گرفته تا ساکت الهامی همگی مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند. پرسپولیس امیدوار به تکرار روند خوبش مقابل تراکتور است ولی به طور حتم شرایط بازی این هفته با دیدارهای گذشته کاملا متفاوت خواهد بود و پرسپولیسی‌های سابق انگیزه بسیار زیادی برای درخشش مقابل تیم قبلی خود خواهند داشت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل