پشت پرده جدایی محمدحسین مرادمند از استقلال!

پشت پرده جدایی محمدحسین مرادمند از استقلال!

به گزارش خبرورزشی، حضور محمدحسین مرادمند در جایگاه ویژه ورزشگاه قزوین برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر و نشستن او کنار احمد شهریاری و پسرش و فرشید سمیعی و مهدی نوروزخانی، مدیرعامل و مدیر حراست باشگاه استقلال نشان داد مرادمند مشکلی با باشگاه ندارد و جواد نکونام مانع ادامه همکاری او با استقلال است.

ماجرای مرادمند به پایان فصل برمی گردد. آنجا که مدیران استقلال قبل از شروع فصل نقل و انتقالات به محمدحسین مرادمند اعلام کردند 20 یا حداکثر 30 درصد قراردادش را اضافه می کنند و در مجموع 20 میلیارد به او می دهند که این بازیکن قبول نکرد و باشگاه با ارسال یک نوتیس قرارداد او را به صورت اتوماتیک تمدید کرد.

مرادمند که با استقلال قرارداد 15 میلیاردی به علاوه بیست درصد آپشن داشت، امسال بعد از خریدهای گران قیمت باشگاه، مدعی بود باید مبلغ بیشتری بگیرد اما باشگاه اعلام کرد حداکثر 20 میلیارد به علاوه 20 درصد پاداش به او می پردازد و این رقم برای این مدافع با آگاهی از این نکته که استقلال بیش از 50 میلیارد تومان برای خرید سامان فلاح هزینه کرده، نوعی توهین محسوب می شد!

کشمکش مرادمند و استقلال به حدی ادامه پیدا کرد که این بازیکن تمام پیشنهادهای رسیده را از دست داد، چراکه باشگاه به او نوتیس داده بود و مرادمند نمی توانست بدون اذن و اجازه باشگاه جدا شود.

این بازیکن تا همین چند هفته پیش از 3 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت که باشگاه با جدایی او مخالفت کرد اما بعد از جذب سامان فلاح لیست پر  و به این بازیکن گفته شد حالا می تواند به هر تیمی که خواست برود. مرادمند 2 روز پیش جلسه ای با مدیران استقلال برگزار کرد و گفته می شود او در صورت توافق از این تیم جدا و با تیم جدیدش قرارداد امضا خواهد کرد.

گویا محمدحسین مرادمند که فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت، بیش از 15 میلیارد تومان بابت دو، سه سال اخیر از باشگاه استقلال طلب دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل