اسناد مهمی که بیرانوند رو کرد؛ ورق پرونده جنجالی به نفع شماره یک برمی‌گردد!؟ / اختصاصی خبرورزشی

اسناد مهمی که بیرانوند رو کرد؛ ورق پرونده جنجالی به نفع شماره یک برمی‌گردد!؟ / اختصاصی خبرورزشی

به گزارش خبرورزشی، دعوای حقوقی علیرضا بیرانوند و پرسپولیس حواشی زیادی را در بر داشته و هنوز رای این پرونده جنجالی از سوی کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده است. گمانه زنی چند رسانه بر این بود که بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی با جریمه سنگین مالی و همچنین محرومیت ۴ ماهه روبرو خواهد شد.

نکته عجیب ماجرا تاخیر زیاد در صدور رای این پرونده است. عده ای مدعی شدند افراد سیاسی می خواهند در این پرونده لابی‌هایی انجام دهند و به نوعی در رای مربوط به بیرانوند دخل و تصرف داشته باشند. شایعاتی در خصوص افراد بلندپایه دولتی شنیده شد که قصد فشار گذاشتن برای جلوگیری از محرومیت بیرانوند را داشتند.

آخرین خبر در این خصوص حاکی از آن است که بیرانوند مثل بازی اول در هفته دوم لیگ برتر و در جنجالی‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت و احتمالا بعد از بازی این هفته رای مربوط به بیرانوند صادر خواهد شد.  

اطرافیان بیرانوند مدعی هستند که رای به نفع آن‌ها صادر خواهد شد ولی پرسپولیسی‌ها می گویند حق با آن‌ها است و فسخ قرارداد بیرانوند کاملا غیر قانونی بوده است. وکیل بیرانوند به تازگی اسناد مهمی را در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار داده که می تواند روند پرونده را کاملا تغییر دهد و ورق را به نفع علیرضا برگرداند.

ماجرا از این قرار است که بیرانوند چند سند مهم را به کمیته تعیین وضعیت داده است؛ ابتدا او پرینت گرفته شده از مدیر مالی باشگاه پرسپولیس که مهر و امضا هم دارد را در اختیار این کمیته قرار داده که در این صورت مالی مشخص می شود بیرانوند بیشتر از یک میلیارد طلب دارد. موضوع دوم مربوط به پاداش‌های پرداختی از سوی اسپانسر است که در وویس جنجالی پخش شده از سوی بیرانوند به آن اشاره شد.

طبق سند مهمی که بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت داده، چند بازیکن پرسپولیس که قراردادی پایین تر از پاداش پرداختی در پایان فصل داشتند؛ این پاداش‌ها از اصل قراردادشان کم نشده ولی برای بیرانوند این اتفاق افتاده است. موضوعی که خلاف ادعای درویش و باشگاه پرسپولیس بوده و حالا بیرانوند با استناد به این موارد می خواهد خودش را در این پرونده جنجالی تبرئه کند.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل