استقلال باید ۹۰ دقیقه مانند ۱۰ دقیقه آخر باشد/ چه اتفاقی افتاده که تحریم VAR تمام شد؟/ الان چه وقت شخم زدن ورزشگاه آزادی بود!

استقلال باید ۹۰ دقیقه مانند ۱۰ دقیقه آخر باشد/ چه اتفاقی افتاده که تحریم VAR تمام شد؟/ الان چه وقت شخم زدن ورزشگاه آزادی بود!

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی این تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیست و چهارم مقابل شمس آذر قزوین آن هم در غیبت تعدادی از بازیکنان خارجی تازه وارد، وضعیت ورزشگاه ازادی و ورود رسمی کمک داور ویدیویی به لیگ برتر بیست و چهارم اظهاراتی را مطرح کرد.

منتظر برد استقلال بودیم

قطعاً انتظار داشتیم استقلال این بازی را با برد به پایان برساند. وقتی در طول روزهای قبل از بازی مقابل شمس آذر به وضعیت این باشگاه و تیم دقت می‌کردید متوجه می‌شدید که شرایط برای تیم شمس آذر اصلاً خوب نیست. اما همین شمس آذر فصل گذشته در بازی رفت و در قزوین یقه استقلال را گرفت.

بازی چنگی به دل نمی‌زد

به نظرم بازی چندان چشم نوازی نبود البته استقلال خوب بود ولی می‌توانست بهتر از این هم باشد که این به خاطر حضور تعدادی بازیکن جدید در ترکیب ۱۱ نفره استقلال بود. قطعاً تا این نفرات با یکدیگر هماهنگ می‌شوند زمان لازم است. اما به طور کلی بازی چنگی به دل نمی‌زد و در نیمه دوم تحت تاثیر بازی هجومی شمس آذر قزوین قرار گرفتیم.

چرا گل می‌زنیم عقب می‌کشیم؟

ما استقلال هستیم و انتظار داریم تیم ما بعد از زدن گل اینقدر عقب ننشیند. ما با این همه ستاره و بازیکن خوبی که در اختیار داریم باید بعد از اینکه گل اول را می‌زنیم، برویم و گل‌های دوم و سوم را هم پایه‌ریزی کنیم. استقلال نباید بعد از زدن یک گل عقب بایستد. چرا وقتی این توانایی را نزد بازیکنان تیم مان داریم مثل دقایق بعد از گل شمس آذر و جبران آن بازی نمی‌کنیم!

لحظه تصمیم گیری پیام حیدری با VAR درباره گل آفساید اعلام شده اسلامی

خوب شد VAR داشتیم

واقعا خیلی خوب بود که این بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شد. ما فصل قبل چندین و چند مسابقه را به همین دلایل از دست دادیم و بازی‌هایی که می‌شد مساوی را به برد تبدیل کرد به دلیل نبودن کمک داور ویدیویی از دست رفت.

تحریم‌ها تمام شد که VAR آمد!

باید حداقل ۴ سال پیش این تجهیزات را به کشور می‌آوردیم. اصلاً نمی‌دانم اگر الان این مشکل وجود نداشت که تحریم هستیم و می‌توانیم تجهیزات کمک داور ویدیویی را بیاوریم چطور آنها را قبلا وارد نکرده‌ایم؟ الان چه اتفاقی افتاده که تحریم VAR تمام شد؟ اگر مشکلی نبود چرا زودتر آنها را نیاوردیم!

چه وقت بازسازی آزادی بود!

واقعاً باعث تاسف است! یک فیلم از ورزشگاه آزادی دیدم که آن را شخم زده بودند و شرایط خیلی بدی در بیرون و داخل استادیوم وجود داشت. البته من با بازسازی مشکلی ندارم و اتفاقاً خیلی خوب است که همه بناهای قدیمی را بازسازی کنیم ولی ای کاش این اتفاق بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر گذشته انجام می‌شد.

ملوان را دست کم نگیریم

تیم ملوان همیشه یک تیم سرسخت، جنگنده و چغر بوده و نباید این تیم را دست کم گرفت. قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم با شرایط اخیر و بازگشت مازیار زارع به انزلی برای استقلال دشوارتر از قبل خواهد بود. به هر حال امیدوارم وضعیت به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم هفته دوم را هم با برد پشت سر بگذاریم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل