ورزش

اظهارات نورشرق ابهامات پرونده بیرانوند را چند برابر کرد/ کشمکش پرسپولیس و تراکتور ادامه دارد…

اظهارات نورشرق ابهامات پرونده بیرانوند را چند برابر کرد/ کشمکش پرسپولیس و تراکتور ادامه دارد…

به گزارش خبرورزشی، درحالی که طی روزهای اخیر این سوال که چرا رای پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نمی شود، ذهن تمامی اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده بود، پیش بینی می‌شد اظهار نظری از سوی هرکدام از اعضای کمیته وضعیت می‌تواند ابهامات را برطرف کند. اما اظهارات جدید جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت نه تنها پاسخ سوالات را نداد بلکه ابهامات در مورد این پرونده را چند برابر کرد.

نورشرق در مورد این که چرا رای پرونده بیرانوند اعلام نمی شود گفت:

 به دلیل اختلاف باشگاه پرسپولیس و بیرانوند درخصوص مسائل مالی و ادعاهای طرفین، بحث موردنظر را به کارشناس تخصصی مالی ارجاع داده‌ایم و منتظر اعلام نظر وی هستیم.

این اظهارنظر درحالی از سوی نورشرق مطرح شده که موضوع اصلی پرونده بیرانوند فسخ غیرقانونی قراردادش بوده و مشخص نیست چرا ادعای اعلام رای پس از  ارجاع به کارشناس مالی از سوی رئیس کمیته وضعیت مطرح شده است. به هرحال این یک واقعیت است که  موضوع مهم و اصلی این پرونده و شکایت باشگاه پرسپولیس، فسخ غیرقانونی بیرانوند بوده و این که این دروازه بان قبل از ضرب العجل تعیین شده فسخ کرده است.

از این رو کشمکش بین دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور بر سر بیرانوند ادامه دارد. آن هم در شرایطی که این دو تیم باید روز پنجشنبه در دیداری حساس مقابل هم صف آرایی کنند و عجیب این که فدراسیون فوتبال نه تنها برخلاف وعده‌های قبلی اش رای این پرونده را تا قبل از آغاز لیگ اعلام نکرده بلکه در آستانه رویارویی دو تیم نیز همچنان از صدور رای خبری نیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا