تکلیف پنالتی‌زن استقلال هفته آینده روشن می‌شود

تکلیف پنالتی‌زن استقلال هفته آینده روشن می‌شود

آرتور کوین یامگا هافبک تهاجمی فرانسوی تیم استقلال که در تمرینات نیم فصل زمستانی سال گذشته از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شدید و خونریزی شده بود هنوز از فهرست بازیکنان تیم استقلال خارج نشده ولی قرار است این موضوع نهایتاً تا اوایل هفته آینده تعیین تکلیف شود.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به نظرات کادر پزشکی جراح این بازیکن و توضیحاتی که ایفمارک در ارتباط با پرونده پزشکی این بازیکن به باشگاه استقلال و سازمان لیگ ارائه کرده شرایط برای حضور یامگا در فصل جاری لیگ برتر هنوز به طور قطع مشخص نیست. از این رو قرار است این بازیکن به اتفاق مدیر برنامه‌هایش در این باره جلسه‌ای با مسئولان باشگاه استقلال داشته باشد .

گفته می‌شود یامگا که فصل قبل تا پیش از مصدومیت پنالتی زن اصلی تیم هم بود این روزها با اعضای تیم استقلال مشغول تمرین است و از نظر جسمانی (غیر از چشمش) هیچ مشکلی برای همراهی تیم ندارد اما تنها با یک چشم قادر به دیدن است و دید چشم دیگرش در حدی نیست که ایفمارک آن را تایید کند. از این رو ادامه همکاری یامگا با استقلال منوط به جلسه هفته آینده و تصمیم گیری نهایی به اتفاق جواد نکونام و مسئولان باشگاه خواهد بود.

ناگفته نماند؛ پیش از این گفته می‌شد به احتمال زیاد به دلیل شرایط یامگا و وضعیت چشمش استقلال با این بازیکن به صورت توافقی قطع همکاری می‌کند اما باید دید در نهایت این موضوع چه سرانجامی پیدا خواهد کرد و آیا یامگا حاضر به این کار می شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل