ورزش

از هواداران عذرخواهی می‌کنم؛ مسئولیت با من است/ مثل برف زیر آفتاب آب شدیم!

از هواداران عذرخواهی می‌کنم؛ مسئولیت با من است/ مثل برف زیر آفتاب آب شدیم!

در هفته اول فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ سری آ، ناپولی مقابل هلاس ورونا به میدان رفت و با نتیجه ۳-۰ شکست خورد. آنتونیو کونته که به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود بعد از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که در اختیار نداشتن برخی بازیکنان مانند ویکتور اوسیمن به دلیل پیشنهادات در بازار نقل و انتقالات، کار را برای او سخت کرده است.

کونته اذعان داشت: «در نیمه اول فقط یک تیم در زمین حضور داشت، فکر نمی‌کنم ورونا شوتی زده باشد. با این اوصاف، در نیمه دوم بلافاصله روی یک ضربه گل خوردیم و در دومین موقعیتی که دادیم هم گل خوردیم. بعد مثل برف زیر آفتاب، آب شدیم! باید با فروتنی از طرفداران که با اشتیاق ما را دنبال می‌کنند، عذرخواهی کنیم. من مربی هستم و درست است که مسئولیت کامل این شکست را بر عهده بگیرم. من متواضعانه عذرخواهی می‌کنم چون عملکرد ما در نیمه دوم قابل قبول نبود. این عملکرد به ما نشان داد که باید سخت کار کنیم. ما باید از مردم ناپل که این همه محبت و اشتیاق به ما نشان می‌دهند، عذرخواهی کنیم. تکرار می‌کنم که مسئولیت کامل شکست را بر عهده می‌گیرم چون مربی هستم. مشکلات ما فراتر از بازار نقل و انتقالات است‌. چیزی که نگران‌کننده است دیدن نیمه دوم است و اینکه در اولین فشار مثل برف آب می‌شدیم! مشکل باید در بالادست حل شود و حل آن مشکل آسان نیست.»

وقتی از کونته در مورد اوسیمن سوال شد، پاسخ داد: «این سوالی است که شما باید از باشگاه بپرسید و نه من. اوسیمن از زمان رسیدن پیشنهادات به طور جداگانه تمرین کرده است. شما باید از باشگاه بپرسید، نه من. بلافاصله گفتم، من تماشاگر این ماجرا بوده‌ام. اما فراتر از یک بازیکن، باید نگرش متفاوتی داشته باشیم، با شخصیت بیشتر و همین‌طور میل بیشتر.»

بیشتر بخوانید: موضع یوونتوس تغییر نکرده؛ این ستاره را نمی‌خواهیم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا