تنها راه دور ماندن نکونام از پرسپولیس

تنها راه دور ماندن نکونام از پرسپولیس

ملوان بندر انزلی به رغم بروز مشکلات عدیده در راس کادر فنی اش پیش از شروع مسابقات لیگ برتر و خالی کردن صندلی مربیگری از سوی سعید دقیقی (در شرایطی که این تیم خود را برای ورود به مسابقات آماده می‌کرد) همه و همه این پیش‌بینی را ایجاد کرده بود که شاید این تیم در شروع مسابقات با مشکل مواجه شود اما انزلی‌چی‌ها در خانه توانستند تیم خوب گل گهر سیرجان را با یک گل شکست بدهند.

پیروزی شاگردان مازیار زارع که در یک رفت و برگشت به قزوین دوباره هدایت تیم ملوان بندر انزلی را در دست گرفت این وضعیت را برای استقلال ایجاد کرد که نکونام و شاگردانش با دقت عمل بیشتری به استقبال هفته دوم لیگ برتر بروند .

تیم ملوان بندر انزلی در دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل خود مقابل استقلال یک بار با آبی پوشان تهرانی مساوی کرد (دیدار برگشت) و در دیدار رفت یک بر صفر تن به شکست داد. این تیم یکی از مهم‌ترین رقبای استقلال در همه سال‌های گذشته به شمار رفته و همواره مثل یک حریف گردن کلفت جلوی استقلال می‌ایستد. 

استقلالی‌ها که در هفته اول مقابل شمس آذر قزوین توانستند با برد دو بر یک و درخشش ستاره‌هایی همچون رمضانی، رامین رضاییان و اسلامی به پیروزی سه امتیازی دست پیدا کنند برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول کنار تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور نیاز مبرم دارند که این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

قطعاً جواد نکونام با توجه به از دست دادن دو امتیاز پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن می‌داند که در صورت کسب پیروزی این هفته مقابل ملوان و احتمال از دست دادن امتیاز از سوی پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور، بخت خوبی برای جدا کردن خودش از رقیب همیشگی‌اش دارد تا این فاصله را بیشتر کند. به همین خاطر استقلال باید بداند که در هفته پیش رو یک بازی خیلی سخت در پیش دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل