دیوید تیلور بیانیه داد؛ اتفاقی که جامعه کشتی را شوکه کرده است!

دیوید تیلور بیانیه داد؛ اتفاقی که جامعه کشتی را شوکه کرده است!

دیوید تیلور که مربی کشتی ایالت اوکلاهاماست، به سرعت کشتی‌گیر خود را از تیم اخراج کرد. طبق گزارش Pistols Firing، این کشتی‌گیر اوایل روز چهارشنبه توسط پلیس به اتهام آسیب مخرب به اموال عمومی، بازداشت شد. دستگیری در ساعت ۲:۰۷ بامداد در پارکینگی در خارج از “Gallagher-Iba Arena” رخ داد که در آن آسیب به شیشه جلوی یک ماشین گلف الکتریکی گزارش شد.

این حادثه انتظارات بالای تیلور را از رفتار ورزشکارانش در داخل و خارج از تشک نشان می‌دهد. این خبر برای او مایه تاسف بود و تیلور را به اقدام فوری وادار کرد. اسطوره کشتی آمریکا که اکنون در مربیگری فعالیت می‌کند، زمانی که دستگیری فاش شد، در موقعیت دشواری قرار گرفت و او را وادار کرد تا به این حادثه رسیدگی کند. اتفاقی که جامعه کشتی را شوکه کرده است.

تیلور در بیانیه‌ای گفت: «جوردن ویلیامز به دلیل نقض قوانین دیگر بخشی از برنامه کشتی تیم ما نیست. ما برای او آرزوی موفقیت داریم و آرزو می‌کنم که مسیر درست را پیدا کند.»

سپس، روز پنجشنبه، ویلیامز پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و با گفتن «بله، این اتفاق افتاد» اخراج خود را تأیید کرد. او همچنین به این پست اضافه کرد که متاسفم که همه کسانی را که در طول دوران حرفه‌ای‌اش از او حمایت کردند، ناامید کرده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل