ورزش

ناراحتم پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ قلب من همیشه قرمز است

ناراحتم پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ قلب من همیشه قرمز است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و علاوه بر آن سرخ‌ها در جام حذفی و سوپر کاپ فصل بیست و دوم هم قهرمان شدند تا دو فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشته باشند. در این بین کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در رسیدن به این عناوین نقش زیادی داشتند که یکی از این نفرات «په په لوسادا» مربی بدنساز سابق و اسپانیایی پرسپولیس بود.

لوسادا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با تیم‌هایی که در ایران با آنها فعالیت داشته اظهار داشت: من در مجموع ۴ فصل در ایران کار کردم ابتدا یک فصل در نساجی بودم و پس از آن یک فصل در گل گهر حضور داشتم و دو فصل شگفت‌انگیز را در پرسپولیس گذراندم. در زمانی که در این کشور حضور داشتم مردم ایران به من محبت داشتند. در این کشور دوستان زیادی دارم از جمله مجید جلالی که برای من مانند یک برادر می‌ماند.

ناراحتم پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ قلب من همیشه قرمز است

پرسپولیس برای پیروز شدن همیشه تحت فشار است

او در رابطه با حضور در پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای پیروز شدن تحت فشار است و من این نکته را از زمانی که به ایران آمدم متوجه شدم. در این دو فصل ما ۴ جام کسب کردیم و عملکرد بسیار با کیفیتی را از خود به نمایش گذاشتیم. در این مدت تیم دیگری نتوانست به سطح ما برسد و به همین دلیل ما قهرمان شدیم.

اگر پولم را ندهند مجبورم به فیفا شکایت کنم

لوسادا در پاسخ به این سوال که آیا همه مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است یا خیر، عنوان کرد: متأسفانه خیر؛ حتی وکیل من اخیراً نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرده است تا با آنها صحبت کنیم، اگر آنها زودتر پولم را ندهند مجبورم به فیفا شکایت کنم چون راه دیگری ندارم. برای من باعث افتخار است که دو فصل در پرسپولیس حضور داشتم و قلب من همیشه قرمز است.

ناراحتم پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ قلب من همیشه قرمز است

درویش و گاریدو گفتند به من نیاز دارند اما…

مربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر در ایران به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر، گفت: صادقانه بگویم از اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد من را تمدید نکرد بسیار ناراحتم؛ مخصوصاً بعد از اینکه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) و «خوان کارلوس گاردیو» (سرمربی پرسپولیس) به من اعلام کردند که من را می‌خواهند، اما زندگی و فوتبال همین است.

او افزود: من یک مربی حرفه‌ای یوفا و و رئیس بخش عملکرد (Phd Sports Science) هستم، حرفه من اکنون در کشور دیگری ادامه دارد و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

گل محمدی یک جنتلمن است

لوسادا در رابطه با کار کردن با یحیی گل محمدی تصریح کرد: یحیی یک مربی بسیار خوب و «جنتلمن» است. همیشه از او سپاسگزار خواهم بود که به من این شانس را داد تا عضوی از پرسپولیس باشم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا