خبرورزشی‌گردی| افشاگری گلر وقت استقلال: در آن مسابقه چند بازیکن کم‌کاری کردند، پرسپولیس قهرمان شد!

خبرورزشی‌گردی| افشاگری گلر وقت استقلال: در آن مسابقه چند بازیکن کم‌کاری کردند، پرسپولیس قهرمان شد!

هنوز هم گروهی از هواداران استقلال معتقدند در جریان آخرین مسابقه استقلال در نخستین دوره پیکارهای لیگ برتر که به میزبانی ملوان برگزار شد، اتفاقات خاصی به وقوع پیوست تا آبی‌ها قهرمان نشوند و کاپ قهرمانی به پرسپولیس برسد.

در همین خصوص هادی طباطبایی دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی که هنگام برگزاری آن مسابقه یکی از بازیکنان فیکس استقلال محسوب می‌شد، طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی که ۲۸ مرداد سال ۱۳۹۱ منتشر شد وقوع برخی اتفاقات خاص در انزلی برای قهرمان نشدن استقلال را تایید کرد و گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند تا پورحیدری قهرمان نشود. جزئیاتش را به طور دقیق نمی‌دانم اما بهتر است مساله را باز نکنیم. شاید بهتر باشد خود آقای پورحیدری در مورد اتفاقات رخ‌داده در آن مسابقه حرف بزند. (منصورخان تا آخر عمر خود حاضر نشد در مورد اتفاقات بازی استقلال و ملوان که بهار سال ۱۳۸۱ در انزلی برگزار شد صحبت کند!)

طباطبایی همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه ماجرای جالبی را مطرح کرده و با اشاره به قهر پرویز برومند از اردوی استقلال قبل از دربی بهار سال ۸۱ و مصدومیت مسعود قاسمی، مدعی شد در آن مسابقه اگر او به عنوان دروازه‌بان فیکس مصدوم می‌شد، احتمالا سهراب بختیاری‌زاده با توجه به قد و قامت و استعدادی که در دروازه‌بانی داشت، باید داخل گل قرار می‌گرفت و مقابل پرسپولیسی‌ها می‌ایستاد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل