استقلال – شمس آذر؛ جنگ تضاد!/ یک وجه اشتراک با کیلومترها تفاوت

استقلال – شمس آذر؛ جنگ تضاد!/ یک وجه اشتراک با کیلومترها تفاوت

به گزارش خبرورزشی، تقابل استقلال و شمس آذر به معنی واقعی کلمه جنگ تضادها بود. شاید تنها وجه مشترک دو تیم این بود که هر دو مربی فصل قبل خود را حفظ کرده بودند که آن هم دنیایی تفاوت داشت!

سعید دقیقی در نیم فصل لیگ بیست و سوم شمس آذر را به مقصد مس رفسنجان ترک کرد و بعد از یک هفته به تیمش برگشت، در حالی که رحمان جعفری وعلی اصغر اعرابی دو ستاره تیمش رفته بودند! همین اتفاق در تابستان و فاصله دو فصل تکرار شد. دقیقی به ملوان رفت و شمس آذر مازیار زارع را آورد اما یک هفته مانده به لیگ جای این دو مربی عوض شد و این بار هم دقیقی فرصت جذب بازیکن نداشت و چند بازیکنش را هم از دست داده بود، از جمله دو ستاره دیگر حسین گودرزی و امیرمسعود سرآبادانی…

در باقی موارد دو تیم زمین تا آسمان با هم فاصله داشتند. استقلال یک تیم ریشه‌دار و قدیمی با قدمت چند دهه‌ای و شمس آذر یک تیم تازه تاسیس، استقلال پای ثابت تمام ادوار لیگ در تاریخ ایران و شمس آذر در شروع دومین فصل حضور در سطح اول فوتبال!

استقلال نماینده تهران با مدعیان همیشگی و شمس آذر اولین نماینده قزوین در سطح اول فوتبال، استقلال ثروتمند و دارا با خرید ستاره‌های ریز و درشت و شمس آذر که بهترین خریدش بازیکن مازاد اعلام شده خود استقلال بود! استقلال با تمرین به موقع و اردوی خارجی و بازی تدارکاتی اما شمس آذر بدون مربی و مدیرعامل و با گذراندن زمان با ارزش بدون نتیجه!

 اما در عمل و در طول ۹۰ دقیقه هر دو تیم باجی به یکدیگر نمی‌دادند. هیچ کدام برتری مطلق نداشت و صاحب فرصت‌های گلزنی نشد. هیچ کدام تاکتیکی تمرین شده به نمایش نگذاشت و تنها بر اثر حوادث بازی و دخالت آشکار کمک داور ویدیویی نتیجه به سود میهمان رقم خورد…

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل