تاثیر غیبت یک بازیکن و نقایص پرسپولیس/در آسیا نباید زنگ تفریح بود

تاثیر غیبت یک بازیکن و نقایص پرسپولیس/در آسیا نباید زنگ تفریح بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در فصل جدید رو در روی ذوب آهن اصفهان قرار گرفت و این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در بین ۴ تیم بالانشین جدول در فصل گذشته تنها پرسپولیس نتوانست حریف خود را در هفته اول شکست دهد و سه تیم استقلال تهران، سپاهان و تراکتور مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند تا سرخ‌ها در ابتدای کار دو امتیاز از رقبای اصلی خود عقب افتادند.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: ناهماهنگی بین بازیکنان در دیدار اول پرسپولیس مخصوصاً در خط دفاعی مشهود بود و این تیم به راحتی گل دریافت کرد.

او ادامه داد: نبود «گئورگی گولسیانی» در این بازی کاملاً مشهود بود و بازگشت پورعلی گنجی به میادین در دیدارهای بعدی پرسپولیس خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند. مطمئنم که «الکسیس گندوز» دروازه‌بان بسیار مطمئنی است و در گلی که پرسپولیس دریافت کرد او مقصر نبود و مشکل خط دفاعی تیم بود که هیچکدام از نفرات برای دریافت توپ تلاش نکردند و بازیکن ذوب آهن به راحتی به آن ضربه وارد کرد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازی با پا «گندوز» واقعاً خوب بود و کنترل توپ با پا می‌تواند به او در ادامه مسابقات کمک کند تا با اعتماد به نفس بیشتری درون دروازه قرار گیرد. از لحاظ تعداد بازیکن این تیم مشکلی ندارد و در نیمه دوم با آمدن «ارونوف» قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر شد. به نظرم سعید صادقی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و برای بهتر شدن تیم کادر فنی باید هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد کند.

کلهر در رابطه با قرعه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: با توجه به قرعه کشی که انجام شد کار پرسپولیس در آسیا سخت خواهد بود و تیم‌های عربی مطمئناً با تمام قوا وارد این مسابقات خواهند شد. برخلاف سال‌های گذشته که تیم برنامه‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی نداشت امسال مدیران و کادر فنی باید برنامه‌ریزی کنند تا پرسپولیس در آسیا نتیجه بگیرد.

کلهر تصریح کرد: با نفراتی که پرسپولیس در اختیار دارد توانایی صعود از مرحله گروهی در آسیا را دارد. حضور علیپور در خط هجومی پرسپولیس را بهتر از گذشته خواهد کرد، او در مقابل ذوب آهن با عیسی آل کثیر هماهنگ نبود اما او بازیکن بین‌المللی است که می‌تواند برای پرسپولیس گره‌گشا باشد.

او افزود: بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شده‌اند می‌توانند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشند. بهترین بازیکنی که می‌توانست در دفاع چپ بازی کند، وحید امیری بود او در بازی اول کارایی لازم را برای پرسپولیس نداشت اما با توجه به کیفیتی که دارد می‌تواند قدرت تهاجمی این تیم را افزایش دهد. برای لیگ نخبگان آسیا باید بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی بیشتری وارد زمین شوند. پرسپولیس امسال هم می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل