جنگ پنهانی دو ستاره پرسپولیس برای فیکس شدن/ خروج این مدافع از ترکیب اصلی قطعی شد!

جنگ پنهانی دو ستاره پرسپولیس برای فیکس شدن/ خروج این مدافع از ترکیب اصلی قطعی شد!

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در این فصل مدافعان میانی زیادی دارد و پنج مدافع وسط در ترکیب این تیم حضور دارند. با این حال رقابت اصلی برای بازی کردن بین مرتضی پور علی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان ‌و گئورگی گولسیانی خواهد بود و فرشاد فرجی و سهیل صحرایی جوان هم اکثرا نیمکت نشین خواهند بود.

در بازی با ذوب آهن گاریدو از زوج فرجی و کنعانی زادگان استفاده کرد ولی پرسپولیس در این بازی روی اشتباه خط دفاعی گل خورد تا برای بازی بعدی شاهد تغییر در خط دفاعی باشیم. مرتضی پورعلی گنجی بعد از مدت ها مصدومیت دقایقی در بازی اول به میدان رفت و جانشین فرجی شد. به نظر می رسد این بازیکن در بازی این هفته مقابل تراکتور از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. حضور کنعانی زادگان به عنوان یک ملی پوش در ترکیب اصلی پرسپولیس تقریبا قطعی است ولی دو ستاره دیگر خط دفاعی این تیم یعنی گولسیانی و پورعلی گنجی، جنگ پنهانی و رقابت فشرده ای برای فیکس بازی کردن دارند.

به نظر می رسد خروج فرجی از ترکیب اصلی برای حساس مقابل تراکتور قطعی خواهد بود و شانس پورعلی گنجی برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از گولسیانی است. به این ترتیب پیش بینی می شود برای بازی فوق العاده حساس این هفته مقابل تراکتور، شاهد زوج پورعلی گنجی و کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس خواهیم بود. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل