ورزش

انتقام به سبک فخرالدینی/ پیغام صریح میلاد به نکونام؛ من از رامین بهترم!

انتقام به سبک فخرالدینی/ پیغام صریح میلاد به نکونام؛ من از رامین بهترم!

به گزارش خبرورزشی، میلاد فخرالدینی یکی از سوژه‌های فصل نقل و انتقالات اخیر بود. بازیکن سال‌های دور استقلال در تمام فصل‌های بعدی همواره در هر تیم پیراهن شماره ۳۴ را بر تن می‌کرد تا در عمل ثابت کند هنوز وابسته و دلبسته به استقلال است. فخرالدینی بازوبند کاپیتانی آلومینیوم را بر بازو داشت و جایگاهش در این تیم محکم بود. آلومینیوم هم داشت خوب نتیجه می‌گرفت که در نیم فصل لیگ بیست و سوم پیشنهاد بازگشت از استقلال به او رسید. شاید اگر هر کس دیگر بود این ریسک را نمی کرد اما فخرالدینی با آن علاقه به استقلال برای پذیرش این پیشنهاد درنگ نکرد.

بازگشت فخرالدینی به استقلال با دردسرهای زیادی همراه بود. استقلال درگیر دعوای مدیریت و کادر فنی بود و همانطور که نکونام خریدهای پیشنهادی باشگاه را رد می‌کرد، می‌شد حدس زد که باشگاه هم خیلی موافق پیشنهادات او نباشد! بخصوص که مشکل مالی و سقف هزینه هم داشت. آن زمان اعلام شد فخرالدینی پول رضایت‌نامه‌اش را شخصاً به باشگاه آلومینیوم داده تا بتواند به استقلال برگردد. یامگا مصدوم شده بود و همه فکر می‌کردند فخرالدینی فیکس خواهد بود اما او در دور برگشت فصل قبل اصلاً فرصت بازی پیدا نکرد!

قرارداد فخرالدینی در بازگشت یک سال و نیمه بود اما نکونام در شروع این فصل او را نخواست! صحبت از پیوستن او به خیبر بود اما برای گرفتن رضایت نامه‌اش از استقلال به مشکل خورد. آنقدر کش و قوس ادامه داشت تا به آستانه شروع فصل رسیدیم و فخرالدینی یکی از آخرین بازیکنانی بود که جابجا شد. او آنقدر دیر به تمرینات شمس آذر اضافه شد که تقریباً همه کارشناسان می‌گفتند شانسی برای بازی اول مقابل استقلال ندارد. خبر ورزشی یک روز قبل از بازی شمس آذر و استقلال خبری اختصاصی داشت که فخرالدینی خود شخصاً از سعید دقیقی درخواست کرده حتماً در لیست بازی باشد و حتی شده برای چند دقیقه مقابل استقلال به میدان برود.

در فوتبال انگیزه‌های شخصی بسیار مهم است. با یک سنت دیرینه و قانون نانوشته بازیکنان و مربیان همیشه مقابل تیم سابق خود انگیزه بیشتری دارند که حتی روی ناآماددگی جسمانی آنها را هم می‌پوشاند. پس خیلی تعجب نکردیم وقتی میلاد فخرالدینی را در ترکیب اصلی شمس آذر مقابل استقلال دیدیم. بازیکنی که کمتر آماده بوده و فرصت تمرین نداشته و خیلی دیر به تیم اضافه شده ، معمولا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد اما اوج تعجب آنجا بود که با گذشت دقایقی از بازی مشخص شد میلاد برخلاف تمام سال‌های فوتبالش به جای دفاع راست در دفاع چپ ایستاده است! کاملا مشخص بود که فخرالدینی با این تغییر پست می‌خواهد خود را به جواد نکونام اثبات کند. بزرگترین خرید استقلال در این فصل رامین رضاییان برای دفاع راست بوده و به بهانه جذب او میلاد فخرالدینی جواب شد. او حالا می‌خواست با بستن راه ستاره استقلال به نکونام ثابت کند مرتکب اشتباه شده است.

فخرالدینی تا آخر بازی در دفاع چپ باقی ماند و تا حدود زیادی هم موفق شد راه نفوذ رامین را ببندد اما او بالاخره در ثانیه‌های وقت تلف شده کارش را کرد و پاس گل سه امتیازی و برتری استقلال را ساخت!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا