در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ فرق قرمز و آبی یک «رامین» بود/ وحید امیری: دفاع چپ که سهل است، لازم باشد دروازه‌بان پرسپولیس می‌شوم!

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ فرق قرمز و آبی یک «رامین» بود/ وحید امیری: دفاع چپ که سهل است، لازم باشد دروازه‌بان پرسپولیس می‌شوم!

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه 27 مرداد 1403 در شماره 7749 این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

هادی طباطبایی: چمن افتضاح سپاهان خجالت آور بود

هادی طباطبایی پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم در هفته اول و آماده شدن برای بازی دوم مقابل ملوان بندر انزلی با وجود مشکلات سقف قراردادها صحبت‌ کرد…

ناهماهنگی‌های عجیبی در باشگاه استقلال به وجود آمد. اصلاً انتظار نداشتیم استقلال نتواند با تمام نفراتش مقابل شمس آذر قزوین به میدان برود.

جواد نکونام روی بازیکنان خارجی که تازه به خدمت گرفته حساب کرده بوده و از طرفی غیبت بلانکو در هفته اول نیز یکی از معضلاتی بود که باشگاه استقلال باید قبل از این به فکرش می‌بود.

باعث تاسف است که در سال ۲۰۲۴ ما خودمان را معطل موضوع سقف قرارداد کرده‌ایم و باشگاه‌ها نمی‌توانند قرارداد نفراتشان را ثبت کنند.

وقتی باشگاه‌ها اتحادیه قوی ندارند و اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌ها حرفشان با هم یکی نیست همین می‌شود که دلال‌ها و ایجنت‌های بازیکنان برای خودشان هر رقمی‌که دوست داشته باشند را اعلام می‌کنند.

بله همه چیز مثل حلقه‌های زنجیر به هم مربوط است. وقتی یک بازیکن درجه ۳ قیمت خودش را ۱۴ میلیارد تومان در نظر می‌گیرد طبیعی است که بازیکن درجه دو زیر ۲۵ میلیارد راضی نشود و بازیکن درجه یک از اعداد و ارقام بالای ۵۰ میلیارد صحبت کند.

مربیان تقصیری ندارند. آنها بازیکنانی را می‌خواهند که در ترکیب تیمشان بازی کنند و بتوانند اثرگذار باشند.

نمی‌شود یک باشگاه با پشتوانه مالی دولتی و یا وابسته به یک کارخانه بزرگ هر چقدر دلش خواست از بودجه بی پایانش هزینه کند ولی یک باشگاه خصوصی که بودجه مشخصی دارد و نمی‌تواند بیشتر از آن هزینه کند دستش از خرید کردن کوتاه بماند.

واقعا قرعه خیلی خوبی برای تیم ملی رقم خورد. ما با وجود تیم‌هایی مثل قطر و ازبکستان در گروهمان باید راحت به دور بعد صعود کنیم.  

باعث تاسف است که در کشوری چهار فصل ما نمی‌توانیم چند استادیوم مطلوب در نقاط مختلف داشته باشیم که در چنین مواقعی از آنها به روش شایسته بهره ببریم و آبروی کشورمان را بخریم.

تماشای بازی سپاهان و شباب الاهلی با آن چمن افتضاح واقعاً خجالت آور بود.

مرتضی کرمانی مقدم: تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره تساوی پرسپولیس در اراک، لیگ نخبگان و وضعیت کلی تیم محبوبش اظهاراتی را مطرح کرد.

  • متاسفانه ما در چند بازی اول مهمان هستیم و این هیچ کمکی به ما در بحث میزبانی نمی‌کند. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه آزادی رو به راه شود
  • برابر ذوب آهن متاسفانه ما بد زمانی گل خوردیم وگرنه این پرسپولیس به این راحتی گل نمی‌خورد.
  • علیپور فوق العاده آماده است اما چون تازه به تیم برگشته هنوز با بچه‌ها هماهنگ نیست.
  • ما آن جلو یک گلزن تمام عیار می‌خواهیم یکی مثل فرشاد پیوس و علی دایی. کسی که توپ را با یک تقه وارد دروازه کند.
  • ذوب آهن مثل همیشه یک حریف قابل احترام بود. این تیم همیشه خوب کار کرده و در دیدار مقابل پرسپولیس هم عالی کار کرد.
  • ما باید در آسیا از هر چهار بازی که در تهران داریم نهایت استفاده را ببریم. همین که النصر دوباره به تهران می‌آید باید نهایت استفاده را ببریم تا انتقام شکست ۰-۲ پارسال را از رونالدو و این تیم بگیریم.
  • تا رونالدو به تهران بیاید هم پرسپولیس، پرسپولیس شده و دیگر هیچ تیمی حریفش نیست.

چرا گاریدو از قاتل ذوب آهن استفاده نکرد؟

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، تصمیم گرفت از گلزن رفت و برگشت فصل گذشته این تیم برابر ذوب آهن اصفهان استفاده نکند!

ذوبی‌ها در فصل قبل در دور رفت میهمان پرسپولیس بودند و موفق شدند تیم گل محمدی را در آزادی با نتیجه یک بر یک متوقف کنند. در ابتدا سروش رفیعی روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در ادامه گولسیانی گل تساوی را زد. در دور برگشت، باز هم این مدافع گرجستانی سرخ‌ها بود که به کمک این تیم آمد و با گلزنی از روی نقطه پنالتی زمینه کسب سه امتیاز در فولادشهر را برای تیم اوسمار فراهم آورد.

در بازی رفت فصل جدید اما خوان کارلوس گاریدو ترجیح داد از بازیکنان جوان تر و مرتضی پورعلی گنجی به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند درحالی که گئورگی گولسیانی بهتر از تمامی نفرات داخل زمین، راه دروازه تیم ذوب آهن را می‌شناخت! »…

وحید امیری: دفاع چپ که سهل است، لازم باشد دروازه بان پرسپولیس می‌شوم!

تازه ترین حرف‌های وحید امیری، بازیکن با اخلاق پرسپولیس را پس از بازی با ذوب آهن بخوانید؛

  • با یک مساوی که نمی‌توان درباره تیم ما قضاوت کرد. به هرحال بازی اول در هر تورنمنتی حتی برای تیم‌های مدعی سخت است
  • دست مسئولان هیات فوتبال اراک و مدیران و دست اندرکاران آلومینیوم درد نکند که اجازه دادند در این استادیوم بازی کنیم اما کیفیت زمین چمن خیلی خوب نبود.
  • بازیکنانی که جدید آمده اند هم زمان می‌خواهند تا به هماهنگی برسند و باید به آنها هم فرصت داد.
  • من قبلا هم گفته بودم که عاشق تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش هستم. دفاع چپ که سهل است، اگر لازم باشد به عنوان دروازه بان پرسپولیس هم حاضرم بازی کنم.
  • من در پرسپولیس و تیم ملی هم به عنوان دفاع چپ بازی کرده و با این پُست بیگانه نیستم. تمام سعی خود را همیشه کرده ام که عنصر مفیدی برای پرسپولیس باشم و باز هم همین روند را ادامه خواهم داد.
  • به عنوان عضو کوچکی از تیم بزرگ و قهرمان پرسپولیس، از طرفداران می‌خواهم مثل همیشه پشت ما بوده و از تیم حمایت کنند.
  • لیگ تازه شروع شده و 29 هفته دیگر باقی مانده است.

رونالدو، قالیچه و چکش

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «از مزایای لیگ نخبگان آسیا یکی هم این است که رونالدو ۲ بار دیگر به تهران می‌آید تا با پرسپولیس و استقلال بازی کند. اگر به خاطر داشته باشید پارسال که رونالدو برای بازی با پرسپولیس به تهران آمد کلی سوژه و حاشیه ایجاد شد و البته پرسپولیس محروم بود و تماشاگر نداشت اما امسال شرایط فرق می‌کند و هزاران هوادار پرسپولیس و استقلال می‌توانند رونالدو را از نزدیک ببینند….»

فرق قرمز و آبی یک «رامین» بود

در مورد استقلال می‌خوانید: «استقلال نیمه اول برابر شمس آذر حرف خاصی برای گفتن نداشت اما با شروع نیمه دوم این آرمان رمضانی بود که قفل دروازه شمس‌آذر را باز کرده و اولین گل آبی‌ها را در فصل جدید به ثمر رساند. شاید اگر بلانکو و مهرداد محمدی محروم نبودند اصلاً به رمضانی بازی نمی‌رسید اما به هر حال آرمان فیکس شد و گل هم زد. بعد از آن نزدیک بود جریان باد یک گل به استقلال بزند اما واکنش حسینی مانع این اتفاق عجیب شد. هر چند که در دقایق پایانی VAR باعث شد شمس‌آذر صاحب پنالتی شود و بازی را به تساوی بکشاند و همان VAR به داد استقلال رسید و…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل