خبرورزشی‌گردی| افشاگری مسئول فدراسیون: دلال‌ها در انتخاب سرمربی پرسپولیس نقش داشتند/ او بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا قیمتشان ۵ برابر شود

خبرورزشی‌گردی| افشاگری مسئول فدراسیون: دلال‌ها در انتخاب سرمربی پرسپولیس نقش داشتند/ او بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا قیمتشان ۵ برابر شود

در تابستان سال ۱۳۹۰ این شایعه مطرح شد که پیت بیوتر، دستیار هلندی افشین قطبی در تیم ملی علاوه بر مربی‌گری، از بابت جابه‌جایی بازیکنان نیز دستی بر آتش دارد!

البته مدیران آن زمان تیم ملی تحت هیچ شرایطی این شایعه را قبول نکردند ولی حجت‌الاسلام علیپور که در مقطع مذکور دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال بود، طی مصاحبه‌ای که ۲۷ مرداد سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، دست به یک افشاگری بزرگ زد و با صراحت گفت: بله! این موضوع وجود داشته است. ما پیرامون ماجرای مذکور تحقیقات وسیعی انجام دادیم و دیدیم بازیکنانی که حق آن‌ها دعوت به اردوی تیم ملی نبوده است، به منظور خاصی فراخوانده می‌شدند! این نفرات در اردوهای تیم ملی حضور می‌یافتند تا بلافاصله قیمتشان ۵ برابر شود و وقتی قرارداد جدید منعقد می‌کردند، بخش زیادی از آن را به کسانی می‌دادند که در دعوت شدنشان به تیم ملی نقش داشتند!

علیپور در ادامه افشاگری خود نکته مهم دیگری را نیز بر زبان آورد و گفت: دلال‌ها حتی در پروسه حضور افشین قطبی بر روی نیمکت پرسپولیس (تابستان سال ۸۶) نیز نقش زیادی داشتند. اتفاقی که در مورد سرمربی‌گری او در تیم ملی هم به وقوع پیوست. این دلال‌ها نگذاشتند خاویر کلمنته در ایران ماندنی شود یا این‌که مصطفی دنیزلی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد تا به هدف خود برسند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل